Gå til innhold

ond sirkel - mat trøst


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hjelpe meg selv ut av dette? Siste måneden har jeg hatt det tyngre enn vanlig. Mye stress, to små barn, ja i det hele tatt. Trøstespiser når jeg er stressa og lei meg og har gått opp 5 kg på kort tid. Kjenner på tegn på tilbakevennende depresjon; hele tiden sliten trist og lei. Blir lett overveldet. Tenker hver morgen på å være hjemme fra jobb. Gleder meg ikke over noe. Osv osv... Føler meg enda verre når jeg legger på meg og trøstespiser desto mer. Bestemmer meg hver dag omtrent for at nå er det nok. NÅ skal jeg spise sunt og ta grep. Men klarer ikke. Stresset slår inn. Jeg tenker at det er jo ikke nøye uansett, alt er kjipt osv. Sliiiiten og bekymret for at dette bare skal bli verre og verre. Har ingen overskudd til ungene og føler jeg bare vil sove hele tiden. :(

 

Anonymous poster hash: 81c60...e86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...