Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Fra 1etg til 2etg. Gangen har hvite vegger og grå fliser på gulvet. Gangen er ekstremt liten. Hvilken farge ville dere valgt av disse to? Evt noen grunn til det ene fremfor det andre? Anonymous poster hash: 8359b...a09
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Vanskelig, men tror jeg hadde tatt hvit om jeg var usikker. Anonymous poster hash: a27de...fc7
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Grå. Rett og slett fordi jeg er lei alt det hvite
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Ikke ta hvit! Svigers har hvit trapp å den blir så fort skitten, alt av hår og annen skitt vises så godt å det er irriterende. Ville helt klart gått for grå. Anonymous poster hash: c8fb4...d90
Gemini77 Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Hvit trapp er fint hvis den er nymalt og ren. Alle mine naboer med hvit trapp har angret grassalt da det har medført sliping og maling ofte, og i periodene mellom har den var stygg.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Grå! 😊 Anonymous poster hash: ed501...4c7
Love my kidz Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Jeg har hatt hvit trapp og angret fort fordi alt mulig av hår og rask vises med en gang. Måtte koste hver dag!! Ville hatt hvitt gelender og vegger, men f.eks grå på selve trinnene.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Fryktelig vanskelig å holde en hvit trapp fin. Mine foreldre hadde hvit trapp, den ble jo skitten igjen fr man fikk vasket den ferdig. De malte den grå, og har ikke angret ett sekund. Anonymous poster hash: 210e1...130
MTF Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Kommer jo litt an på gråfargen tenker jeg, for begge deler kan være fint, men ville ikke hatt for mørk grå i så fall. Kommer også an på om trinnene er lukket eller åpne. Lukket trapp i hvitt ville jeg aldri hatt da jeg ser for meg skittkanter innert i trinnene som blir et styr å holde rent. Vi hadde hvit trapp med åpne trinn der vi bodde før, og det funket veldig fint. Overraskende lite skit og gris som viste i forhold til hva jeg hade\de trodd på forhånd. Mamma og pappa malte sin tretrapp i en lys grå farge, det ble veldig fint og passer godt til de hvite veggene. Hadde kanskje virket for hvitt dersom trappen hadde vært like hvit som veggene.
Tro smo konosoro Skrevet 18. mars 2015 #10 Skrevet 18. mars 2015 Hvit trapp med grå trinn. Nettopp på grunn av at ALT vises på hvite trinn. Du skulle ikke tro hvor mye hår og støv det er plass til i en trapp.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #11 Skrevet 18. mars 2015 STYR UNNA HVIT! Vi hadde hvit, men den ble råfort skitten og måtte støvsuges hver bidige dag. Alt av støv hårstrå og andre småting synes med en gang! Nå har vi grå trapp, og vil si vi har fått ett nytt liv Du ser omtreng ikke skiten, og du trenger ikke å få dårlig samvittighet og hjertebank når det kommer folk inn døren. Med den hvite trappen så det ut som vi aldri gjorde rent, det var helt jævlig! Du kommer fort til å angre om du tar hvit. Grå er veldig fint, vi er hvertfall storfornøyde med vår. Vi har ei ganske lysegrå trapp, har hvite vegger og grått laminatgulv. Passer veldig fint sammen, synes nå jeg hvertfall Anonymous poster hash: 59124...b65
Himmel og hav Skrevet 18. oktober 2015 #12 Skrevet 18. oktober 2015 Reklame fjernet. Himmel og hav Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå