Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Er det noen Pepsi Max avhengige her som har sluttet å drikke brus? Fikk dere noen abstinesnser av noen slag, eller hvordan følte dere det? Ble formen bedre? Ble det noen betydelige forandringer? Positive eller negative ? Anonymous poster hash: e096a...c72
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Håper du får noen kloke svar 😊 Anonymous poster hash: 32303...db8
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Hehe, ja, det håper jeg og:) Anonymous poster hash: e096a...c72
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Huff, jeg er dessverre avhengig. Har prøvd å slutte flere ganger, men klarer ikke. Er vel sikkert ikke motivert nok da, siden jeg ikke får det til... Anonymous poster hash: 705ca...b9b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Hva er det med Pepsi Max? Jeg liker det ikke, men har drukket ekstremt mye annen lettbrus. Hva jeg gjorde kan jeg ikke forklare, jeg bare sluttet, og nå drikker jeg et par glass brus i løpet av helgen (mot over en liter pr dag) Merker ikke noe forskjell på formen, men regner med at det er sunnere for meg på lang sikt. Anonymous poster hash: 38ca3...b97
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 Jeg har blitt avhengig nå i graviditeten. Liker egentlig ikke PM til vanlig. Må nok gå Cold Turkey når lille kommer.. Storesøster reagerte hvertfall veldig sterkt på brus/kullsyreholdig drikke.. Anonymous poster hash: 083d4...b5e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #7 Skrevet 17. mars 2015 Jeg er avhengig av lettbrus generelt... Har prøvd å drikke vann i stede, men klarer ikke å la være.. Anonymous poster hash: 5751f...2f3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #8 Skrevet 17. mars 2015 Jeg sluttet på dagen ifm graviditet. Har ikke smakt på fire år! Kan fint drikke lettbrus av annen type ved sjeldne anledninger. Fikk litt vondt i hodet de første dagene, men gikk over. Jeg drakk flere liter daglig i flere år før jeg sluttet. Anonymous poster hash: f5300...9aa
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Takker for svar er vel avhengig selv, men nå er jeg på andre dagen helt uten, synes jeg føler meg klarere i hodet, men d kan være for at jeg har drukket et par kopper med kaffe noe jeg ikke liker noe særlig, men er redd for hodepine, så derfor litt koffein Anonymous poster hash: e096a...c72
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #10 Skrevet 18. mars 2015 Er 44, begynte vel å drikke cola light når jeg var en 16 år... Gikk over til PepsiMax når den kom på markedet. I februar (12.02.13!!) ifjor drakk jeg PepsiMax for siste gang! Hadde småvondt i hodet i 3-4 dager, så gikk d over Har null problem med å holde meg unna, drikker heller ikke annen brus. Har smakt en sup 2-3 ganger i løpet av året, og d er rett & slett IKKE godt!! Who knew Anonymous poster hash: 3b46d...241
Mia_73 Skrevet 18. mars 2015 #11 Skrevet 18. mars 2015 Er det noen Pepsi Max avhengige her som har sluttet å drikke brus? Fikk dere noen abstinesnser av noen slag, eller hvordan følte dere det? Ble formen bedre? Ble det noen betydelige forandringer? Positive eller negative ? Anonymous poster hash: e096a...c72 Jeg var veldig avhengig, drakk opptil en hel flaske per dag. Så ble jeg innlagt på syehus og der haddde de kun Coca Cola, noe jeg ikke likte. Jeg var innlagt i 6 dager og storgledet meg til et stort glass iskald Pepsi Max. Vel hjemme tok jeg en slurk - og spyttet ut. Hva f...?!? Smakte høgg. Har ikke drukket Pepsi Max siden, er 2 år siden og jeg er glad jeg ikke begynte igjen. Mannen elsker at han nå får kjøpe Cola Zero.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå