Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Hvor går deres barn?? Anonymous poster hash: 4f510...753
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Offentlig i hvert fall i barneskolen. Så får vi se etter hvert... Jeg gikk selv på dårlig, offentlig skole, men har lykkes svært bra med utdanning og yrkesliv. Anonymous poster hash: f9369...631
shari_z Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Både 8. klassingen og 1. klassingen går på privat livsynsskole. Eldste gikk på offentlig skole fra første klasse og helt til september i sjuende klasse; da byttet vi av flere grunner. Vi var veldig fornøyd med den offentlige skolen på alle måter. Den private skolen er greit nok, men litt for familiær og til tider uprofesjonell. Barna har det bra der både sosialt og akademisk, men vi forventer fortsatt samme "service" vi fikk på offentlig skole. Vi har begynt å vurdere hjemmeskole for dem, men er veldig usikre.... Offentlig skole er uaktuelt da vi liker ikke skolene de sogner til, så enten blir de der de er, eller flytter vi, eller hjemmeskole.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Vår eldste går på privat. Anonymous poster hash: 4a671...6f2
Mandala Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 Begge mine går på privatskole. De går i 3. og 6.klasse nå, og skal fortsette der ut ungdomsskolen. Jeg var virkelig ikke fornøyd med den kommunale skolen vi hadde eldste på i 2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #7 Skrevet 17. mars 2015 Privatskole ( Steinerskole) og ja mine er vaksinert 😃 Anonymous poster hash: f2e03...9df
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #8 Skrevet 17. mars 2015 Offentlig Anonymous poster hash: 618f8...1d3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #9 Skrevet 17. mars 2015 Vi har våre på steinerskolen. I utgangspunktet heier jeg vel egentlig på offentlig skole, men diverse skolereformer har gjort meg noe skeptisk. Vi har forresten barna til flere lærere i den offentlige skolen i våre barns klasser. Og ja, våre barn er også fullvaksinert Anonymous poster hash: bb36b...8b2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #10 Skrevet 17. mars 2015 Mine går på privat, kristen skole. Veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 413d1...c34
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #11 Skrevet 18. mars 2015 Privat, Montessori. Kunne ikke vært mer fornøyd. Anonymous poster hash: 9dc07...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå