Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Etter å ha vært singel en stund så har jeg tatt turen innom slike treffsteder, og det er en ting som forundrer meg.. Hvor i heite kaller enkelte menn seg seksuelle navn? Som hingsten, kåten, og den sjangern der? Er jo så turnoff og skjønner de virkelig ikke det? Anonymous poster hash: 220b4...536
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Mange som bruker nettsteder til å få seg litt... (ofte er de gifte også) Men om en kvinne starter opp en dialog med en mann med et slikt nick, så kan hun takke seg selv!.. Anonymous poster hash: 1576a...bca
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Fordi enkelte ikke eier antenner Og det morsomste er når de kaller seg "kjekken" og ser ut som en dass Anonymous poster hash: 8b0df...7b6
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Hehe, er mye rare navn ja. Hadde en venninne som stusset over, at hun fikk brev fra så mange perverse menn, mens jeg fikk fra flest hyggelige menn. Fant jo ut at det var fordi hun hadde et perverst navn der. Jeg hadde et uskyldig koselig navn. Anonymous poster hash: 96a14...566
Gustav Klitt Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Hehe, er mye rare navn ja. Hadde en venninne som stusset over, at hun fikk brev fra så mange perverse menn, mens jeg fikk fra flest hyggelige menn. Fant jo ut at det var fordi hun hadde et perverst navn der. Jeg hadde et uskyldig koselig navn. Anonymous poster hash: 96a14...566 Hvordan kunne hun _ikke_ skjønne det? "Åh, var det dumt å kalle seg for Åpeni2ern4deg?" liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå