Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 At frisørsalonger operer med "herreklipp" og "dameklipp" -samt ta ulik betaling !?? Burde det ikke hett klipp langt/kort hår? Skjønner stort sett ikke hva forskjellen er heller hvis ei dame bare skal ta tuppene. Tar som regel 5 min og koster dobbelt av herreklipp . Men det er da damer med kort hår! Må disse betale for dameklipp da -for de er da dame? Eller står det da "herreklipp" på kvitteringen? Vice versa for menn med langt hår? Neida jeg er ikke med i Ottar el. Men dette har jeg stusset på et par ganger .. Anonymous poster hash: 33885...926
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Gå å legg deg..😴😴😶 Anonymous poster hash: b98f7...570
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Det har blitt diskutert før, og ja. Det er ikke helt ideelt nei 😉 Anonymous poster hash: 452b7...8f5
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Det er skikkelig dust, og det er ikke alle salonger som har det sånn lengre. Forskjellen er da ikke at det blir rimeligere for alle med kort hår uavhengig av kjønn, men at alle må betale like mye uansett. Anonymous poster hash: ab99e...bb3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Er det ikke bare de iranske salongene som opererer med dette fortsatt? Anonymous poster hash: 19ac0...c56
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 De opererer med dameklipp på norske gode salonger på senteret her. Samt ser STORE plakater ute i gata for andre frisører med både dame/herre og ulik pris.. Anonymous poster hash: 33885...926
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #7 Skrevet 17. mars 2015 Det tar jo lenger tid å frisere et damehår enn et mannehår uavhengig av lengde! Dessuten må man tenke på at vask, føhn, styring som oftest kommer itillegg til dameklippen og tar lengre tid enn det gjør på en mann! Når en dame bestiller tid settes det av lenger tid enn om en mann bestiller tid!!! Anonymous poster hash: b98f7...570
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #8 Skrevet 17. mars 2015 Det tar jo lenger tid å frisere et damehår enn et mannehår uavhengig av lengde! Dessuten må man tenke på at vask, føhn, styring som oftest kommer itillegg til dameklippen og tar lengre tid enn det gjør på en mann! Når en dame bestiller tid settes det av lenger tid enn om en mann bestiller tid!!! Anonymous poster hash: b98f7...570 Det der er bare tull! Jeg bestiller klipp av tupper. Det tar 5 min. Ikke skal det vaskes, styles, fønes eller noe annet rart heller. Å klippe meg tar mye kortere tid enn å klippe mannen min. Anonymous poster hash: e1793...b31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå