Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Tåler dårlig hormoner og glemmer p-piller. Har brukt p-ring, men har tre barn og er 27 år så kunne tenkt meg å hatt noe som varte en stund. Erfaringer med spiral? Anonymous poster hash: b2aa1...16b
C&M&H Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 For meg fungerer det helt supert! Er på min tredje nå, og den kan jeg ha i 5 år! Jeg blør litt mer og litt lengre under mensen enn uten, men blør ikke mye fra før, så fordelene veier helt klart tyngre enn ulempe for meg!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Jeg har så kraftig mens at jeg får lavt jernlager og har fått blødningsreduserende tabletter hos legen, så vil ikke blø mer! Men det gjelder kanskje ikke for alle? Vil ikke risikere å bli gravid nå, bruker kondom, men det er veldig turn off... HI Anonymous poster hash: b2aa1...16b
C&M&H Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 De aller aller fleste blør mer jo... dessverre. Så da hadde jeg heller prøvd noe annet. Hormonspiral har jo veldig mye mindre hormoner i seg enn p piller da. Kanskje det er bedre for deg? Da er det mange som mister mensen eller blør mindre..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Men er det ikke mye vektoppgang med hormonspiral? Lest flere har fått en økning på 6-10kg 😳 har 10kg som må av så det går ikke. Anonymous poster hash: b2aa1...16b
C&M&H Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 (endret) Aner ikke... du får snakke med legen. Ev lese i felleskatalogen.no Endret 17. mars 2015 av C&M&H
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #7 Skrevet 17. mars 2015 Jeg har absolutt ikke lagt på meg av hormonspiralen. Har ikke hatt mensen på over 1 år heller (woho). Tror ikke en legger på seg mer av den enn amdre hormon prep, er jo mye mindre hormoner i den enn de andre... Anonymous poster hash: bbafb...fd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå