Lammelåret Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Det kommer antakelig som en bombe på noen av dere, men sånn er det altså: Blinkesko er speseialavfall, var du klar over det?
Gjest Julia1984 Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Endrer ikke at jeg kjøper det til min 4 åring som synes det er toppen av Lykke i år...og kanskje det er lykke neste år også.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Gjesp....Se litt på ditt eget forbruk. Du er garantert ikke perfekt. Teit tråd Anonymous poster hash: d5de7...d6d
Lammelåret Skrevet 17. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2015 Gjesp....Se litt på ditt eget forbruk. Du er garantert ikke perfekt. Teit tråd Anonymous poster hash: d5de7...d6d Hæ? Hva har mitt forbruk med hva å gjøre? Endrer ikke at jeg kjøper det til min 4 åring som synes det er toppen av Lykke i år...og kanskje det er lykke neste år også. Det trenger du vel ikke endre på? Bare husk at når datteren din er ferdig med å bruke skoene så må de leveres til gjenvinning og ikke kastes i vanlig søppel.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Blinkesko er dårlige sko. Anonymous poster hash: 8d0fe...cc5
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 Gjesp....Se litt på ditt eget forbruk. Du er garantert ikke perfekt. Teit trådAnonymous poster hash: d5de7...d6d Hæ? Hva har mitt forbruk med hva å gjøre? Endrer ikke at jeg kjøper det til min 4 åring som synes det er toppen av Lykke i år...og kanskje det er lykke neste år også. Det trenger du vel ikke endre på? Bare husk at når datteren din er ferdig med å bruke skoene så må de leveres til gjenvinning og ikke kastes i vanlig søppel. Det kunne nok ikke interessert meg mindre. Den gang vi kasta blinkesko, gikk de i samme søpla som andre utgåtte og for små sko. Musepiss i havet. Anonymous poster hash: ebfc3...258
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #7 Skrevet 17. mars 2015 Blinkesko er dårlige sko. Anonymous poster hash: 8d0fe...cc5 Når ble geox joggesko en dårlig sko??? Anonymous poster hash: d5de7...d6d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #8 Skrevet 17. mars 2015 Det visste jeg faktisk, ja! Skal prøve å huske det når de skal kastes en gang. :-) Anonymous poster hash: 89cc5...def
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #9 Skrevet 17. mars 2015 Blinkesko er dårlige sko. Anonymous poster hash: 8d0fe...cc5 Javel, så geox med blinking er dårligere enn geox uten blinking da? Anonymous poster hash: 00289...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå