Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Jeg har ikke vondt som i bekkenløsning for det sitter litt lenger opp og det kom helt plutselig. Begynte i går med noen tak i ryggen, roet seg og så kom det tilbake i dag. Er som menssmerter i ryggen. Er det bare kroppen som er sliten? Anonymous poster hash: 205b5...74f
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Det kan faktisk være UVI. Når jeg gikk gravid fikk jeg plutselig veldig vondt i ryggen. Dro til legen og han ba meg avgi urinprøve. Og da hadde jeg UVI, selv om jeg ikke hadde noen andre symptomer 😊 Anonymous poster hash: 24a2b...7cf
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Det skal jeg sjekke! Takk for svar. Anonymous poster hash: 205b5...74f
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Det var ikke uvi. Leverte urinprøve på legevakten. Anonymous poster hash: 205b5...74f
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Da kan det være at kroppen bare er sliten ja 😊 og det er jo egentlig ikke så rart, du lager tross alt et lite menneske. Kanskje du bør høre på kroppen og ta en liten pause fra jobb i ei uke, så ser du om ting blir bedre 😊 masse lykke til 😊😊 Anonymous poster hash: 24a2b...7cf
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Takk for svar. Jeg er sykemeldt på grunn av diverse komplikasjoner så får bare roe ned litt. Det blir gjerne litt mer aktivitet enn hva som er heldig. Ryggen ble bedre mot kvelden i går så det var nok bare sliten kropp. Anonymous poster hash: 205b5...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå