Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Jeg ønsker å bli eggdonor. Er det noen mulighet for det i Norge nå? Eller en måte å bli det på via andre land? Anonymous poster hash: b6379...309
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Det er ikke mulig i Norge dessverre. Om du kan bli det i andre land vet jeg ikke, men tror ikke du får dekket reisen i såfall, så det kan bli en kostbar affære. Anonymous poster hash: c1287...a56
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Utrolig synd. Tenker det kunne fungert i norge på samme måte som for sæddonasjon, og det kommer nok... om noen år. Alt for sent for meg som er 30 år nå Anonymous poster hash: b6379...309
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Utrolig synd. Tenker det kunne fungert i norge på samme måte som for sæddonasjon, og det kommer nok... om noen år. Alt for sent for meg som er 30 år nå Anonymous poster hash: b6379...309 Ja det er synd. Jeg synes også det er synd at embryoadopsjon ikke er lov. Vi hadde fem flotte embryo fryst ned som ble destruert for noen mnd siden da de hadde ligget i 5 år. Føles så utrolig bortkastet, men vi har fått de barna vi skulle ha. Hadde vært fint om de embryoene vi kjempet så hardt for kunne kommet andre til gode. Anonymous poster hash: c1287...a56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå