Gå til innhold

Meg med drittmannen og valpen .... Igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette når virkelig nye høyder !! Han har nå fått en ny relasjon og drar henne i hus når jeg ikke er hjemme... ( vi er borte annenhver helg) en helg jeg var borte og han var på kurs lot han henne passe barna en hel dag og bakte boller på mitt kjøkken !!!! Uten at jeg fikk vite det!!!! Grrrr!!! Måtte få ut litt gørr...

Anonymous poster hash: 0608c...ac6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bor du fortsatt med han? Hvorfor godtar du at han drar deg ned i søla? Kom deg vekk!!!!

Anonymous poster hash: 61e2b...115
Skrevet

Vet du hva, nå er det på tide dere begynner å tenke på barna. Flytt ut, lei deg en leil i begynnelsen, dette er ikke bra for de.

Anonymous poster hash: 7223c...520

Skrevet

D var da fort gjort!...

Den mannen er kongen av idioter! Vær glad du slipper å bo sammen med ham! Bedre ting i vente ;)

Men tja, nei, dette hadde jeg IKKE godtatt!! Dessuten tipper jeg han er singel før jul igjen....

Anonymous poster hash: e45d4...1a7

Skrevet

Han virker fullstendig ustabil. Har dere fått møte på fvk nå? Kommer dere frem til noe?

Anonymous poster hash: 75f24...cdd

Skrevet

Da pakket du tingene dine og flytter ut.

Anonymous poster hash: 76e63...edc

Skrevet

Vi har vært hos familievernkontoret og han hisset seg bare opp og ble ufin. Vært hos advokat , dette blir avgjort i retten . Økonomi og barnefordeling . Hi

Skrevet

Stakkars barna....og hund!

Anonymous poster hash: bf076...529
Skrevet

Ikke ta rådet om å flytte ut før det eksisterer noen avtale om barna. Det teller visstnok negativt i rettssak om man har flyttet fra barna, som man faktisk er nødt til å gjøre om man flytter ut uten noen avtale om barna. Hold ut og lykke til, det kommer bedre tider!

Anonymous poster hash: 35b5a...8e3
Skrevet

Ikke ta rådet om å flytte ut før det eksisterer noen avtale om barna. Det teller visstnok negativt i rettssak om man har flyttet fra barna, som man faktisk er nødt til å gjøre om man flytter ut uten noen avtale om barna. Hold ut og lykke til, det kommer bedre tider!

Anonymous poster hash: 35b5a...8e3

Takk for råd😊 det samme sa advokaten...hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...