Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Er dere fornøyd med utdanningen ? Hvor går dere og hvordan er opplegget ? Hva er viktig å tenke igjennom før man velger 1-7 eller 5-10? Hva vil dere anbefale ? Hadde satt veldig pris på svar Anonymous poster hash: 94782...148
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Er dere fornøyd med utdanningen ? Hvor går dere og hvordan er opplegget ? Hva er viktig å tenke igjennom før man velger 1-7 eller 5-10? Hva vil dere anbefale ? Hadde satt veldig pris på svar Anonymous poster hash: 94782...148 5-10 er vanskeligere når det gjelder det faglige. Går selv 5-10 for da kan jeg jobbe på både barneskole og ungdomsskole. Utdanningen i Stavanger er "rævva" dessverre. Et par fantastiske lærere som har forelesninger der jeg sitter igjen med mye. Men dessverre er de fleste udugelige. Begynner å lure hvor lite som skal til for å få jobb der. Kunne utdypt det bedre men blir for mye å skrive (og lese). For å komme deg gjennom utdanningen i Stavanger er du nødt til å lese deg til alt selv. Ene mattelæreren for eksempel fikk sparken fra BI men fikk jobb på Uis. En norsklærer Itte bare og mumler for seg selv... Alle har gitt opp, så studentene sitter på mobilene.. det er bare han ene altså.. I samfunnsfag er det EN fantastisk lærer og to udugelige. Han ene har aldri forelest om det han SKAL så vi er nødt til å lese al selv. Men får jo ikke samme forklaring av å bare lese. Så er det ei som bare setter på en film i stedet for å forelese. Og da mener jeg ikke nyttige filmer. Men en film sol er basert på krigen, i stedet for å forelese om krigen. Er helt elendig hele greiene.. Har sett altfor mange filmer.. Får INGENTING ut av de forelesningene... Dessverre.. Av pel-lærerne er de fleste bra. Men også en kjedelig (merkelig nok, hun skal jo kunne pedagogikk) Nei masse tull, og mange misfornøyde. Så håper ikke det er i Stavanger du skal gå😭 Anonymous poster hash: 1832f...049
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Er dere fornøyd med utdanningen ? Hvor går dere og hvordan er opplegget ? Hva er viktig å tenke igjennom før man velger 1-7 eller 5-10? Hva vil dere anbefale ? Hadde satt veldig pris på svar Anonymous poster hash: 94782...148 5-10 er vanskeligere når det gjelder det faglige. Går selv 5-10 for da kan jeg jobbe på både barneskole og ungdomsskole. Utdanningen i Stavanger er "rævva" dessverre. Et par fantastiske lærere som har forelesninger der jeg sitter igjen med mye. Men dessverre er de fleste udugelige. Begynner å lure hvor lite som skal til for å få jobb der. Kunne utdypt det bedre men blir for mye å skrive (og lese). For å komme deg gjennom utdanningen i Stavanger er du nødt til å lese deg til alt selv. Ene mattelæreren for eksempel fikk sparken fra BI men fikk jobb på Uis. En norsklærer Itte bare og mumler for seg selv... Alle har gitt opp, så studentene sitter på mobilene.. det er bare han ene altså.. I samfunnsfag er det EN fantastisk lærer og to udugelige. Han ene har aldri forelest om det han SKAL så vi er nødt til å lese al selv. Men får jo ikke samme forklaring av å bare lese. Så er det ei som bare setter på en film i stedet for å forelese. Og da mener jeg ikke nyttige filmer. Men en film sol er basert på krigen, i stedet for å forelese om krigen. Er helt elendig hele greiene.. Har sett altfor mange filmer.. Får INGENTING ut av de forelesningene... Dessverre.. Av pel-lærerne er de fleste bra. Men også en kjedelig (merkelig nok, hun skal jo kunne pedagogikk) Nei masse tull, og mange misfornøyde. Så håper ikke det er i Stavanger du skal gå😭 Anonymous poster hash: 1832f...049 Hmm,det hørtes ikke helt bra ut. Tenker å gå i Bergen eller Oslo. Men har hørt litt mye dårlig om Oslo også. .men tusen takk for at du deler erfaringer Anonymous poster hash: 94782...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå