Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Jenta her er 4 år og 2 mnd når vi er på sydenferie i sommer. Er hun for stor for å ha vogn da? Tenker på kvelden når vi er ute og går. Anonymous poster hash: a809a...ceb
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Nei, hun er ikke for stor. Veldig greit med vogn om det blir en sen middag en dag og hun er trøtt og sliten. Jeg hadde tatt med vogn.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Vi hadde med Mei Tai. Han var ikke spesielt tung for alderen. Var helt supert. Savnet ikke vogn. Anonymous poster hash: e26e6...21a
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Vil fireåringen sitte i vogn, da? Min nektet plent etter fylte tre år. Jeg hadde ikke drasset på vogn, men heller tilpasset tempo og avstander til fireåringen. Anonymous poster hash: 4239c...ae8
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Det var ikke i tankene våre engang å ta med vogn til 4-åringen her (4 år og 3 mnd), han hadde sluttet med vogn for lengst. Anonymous poster hash: f9d6b...6bd
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 Vi hadde vogn med til Thailand til 3 åringen i fjor, bare brask og han ville bare gå. Ikke aktuelt i år. Anonymous poster hash: acd30...28d
Øyne som ser!! Skrevet 17. mars 2015 #7 Skrevet 17. mars 2015 Jeg hadde med en paraplytrille til 3 åringen ifjor til Syden og kommer til å ta med meg iår også. Synes den var god å med til å henge sekker, bager, poser på når vi skulle til stranden og når gutten min ble trett i bena etter en lang dag.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #8 Skrevet 17. mars 2015 Vår eldste var litt over 4 år da vi var i Syden i fjor, og hun hadde nektet å sette seg oppi vognen. Det hadde ikke vært aktuelt i det hele tatt. Lillbror på 2 år hadde vogn med, men det var heller egentlig ikke behov. Begge ville mye heller løpe rundt. Vi leide trille som stod på hotellrommet da vi ankom, og jeg er glad vi ikke hadde med en stor tung vogn når den nesten ikke ble brukt. Anonymous poster hash: d00c0...aad
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #9 Skrevet 17. mars 2015 Vi hadde med til barna var 3 år, da var det godt med vogn, da de gjerne ville sove 1-2 timer midt på dagen. Ellers ble ikke vognen mye brukt. Da de var 4 år, var det ikke behov for vogn lenger. Anonymous poster hash: df054...e0f
the amazing spidermamma Skrevet 17. mars 2015 #10 Skrevet 17. mars 2015 Hvis dere skal gå lange strekninger, f.eks på kvelden for å gå ut og spise, f.eks, er det jo ikke så dumt m en paraplytrille. Det kommer jo an på hvor vant de er til å gå også. Vi har ikke bil, så vi går og sykler til det meste, men er likevel glad vi hadde vogn til fireåringen i våres. Dessuten er det jo ingen hemmelighet at det meste tar atskillig lenger tid med en gående fireåring som skal stoppe opp og undersøke det meste.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #11 Skrevet 17. mars 2015 Hun bruker ikke vogn til vanlig. Men hadde nok mer enn gjerne satt seg i den når hun er sliten. Tenker og som ei sa over her, den er fin å henge poser på! Blir ikke hver dag til byen på kvelden, men innimellom. Det er ca 1-1.5 km til sentrum. Vi har en tfk vogn så hadde nok evnt tatt den med da. Hi Anonymous poster hash: 8aecd...93a
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #12 Skrevet 17. mars 2015 Vi var ikke i syden denne sommeren, men når gutten var 3,5 år var vi i Paris og La Rochelle å sommerferie, og trillen var veldig praktisk dersom han ble sliten av all gåing eller for å slappe av/ta en liten lur ut på ettermiddagen. Han kunne velge selv om han foretrakk å gå ved siden eller sitte i, når han gikk puttet vi alt stæsjet fra dagen i trillen. Anonymous poster hash: 9306b...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå