Gå til innhold

Noen trafikklærere her? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om elever på nærmere 30 som ikke har somlet seg til lappen enda, helt ærlig?

Jeg skal straks i gang med øvelseskjøring(vi flytter på landet neste år) men kvier meg for å kjøre med lærer i tilfelle de skal dømme :P Ja, jeg er paranoid, jeg vet.



Anonymous poster hash: e8744...519
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke somlet seg til? Jeg tok ikke lappen før jeg var nesten 30 fordi jeg ikke hadde brukt for det før da! Hvorfor må alle ta lappen bare fordi de er 18...?

 

Anonymous poster hash: 90996...80e

Skrevet

Jeg tok også lappen sent og var ikke den eneste. Det er ikke så uvanlig lenger at folk venter med å ta lappen. Fikk inntrykk av at de satt pris på å ha litt avbrekk fra 17-åringene mtp samtaler i bilen og at det er lettere å lære opp voksne i forhold til barn :P

 

Anonymous poster hash: f7cde...70d

Skrevet

Jeg holder på nå, og er 40...

 

Anonymous poster hash: c824c...a01

Skrevet

Tenker ikke noe spesielt om det... Hyggelig med en avveksling fra 17-18-åringene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...