Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Er ikke så glad i vaskepulver så her brukes blenda flytende vaskemiddel på grunn av eksem. Desverre ser jeg at noen av de hvite plaggene begynner å bli litt grå, så da lurer jeg på hvordan jeg kan bleke de hvite igjen? Anonymous poster hash: 4c14b...7b7
skinnfilla Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Fyll vann i badekar eller balje og hell 1/2 dl klor pr 10 liter vann. La ligge i ca en time, skyll godt og vask som vanlig
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Funker dette på flekker på hvitt tøy også? Har en toåring, blir endel fruktflekker bl.a. Anonymous poster hash: 590ff...bfa
Villbringebringebær Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Et tips for fremtiden er å bytte vaskemiddel til vaskemiddel for farget tøy å kjør den på hvite g lyse klær også. Dette fordi den for hvite farger bleker klærne litt og litt i hver vask og dette vil gjøre klærne grå etter noen vask. Jeg kjører farget vask på alt og har aldri grå klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå