Gå til innhold

Herlighet, la meg halv åtte i går..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og våkner opp stiv som en stokk og like utslitt.

Hva er greia da?

Ingen feber, og bare litt snufsete nese så jeg er ikke syk. Kanskje jeg holder på å bli syk? 

Noen andre som har vært så sliten at dere ikke får nok søvn uansett hvor mye dere sover? 

Jeg er jo aldri syk, så for meg er det vanskelig å vurdere om det er starten på influensa eller hva det er.. 

Anonymous poster hash: 56a61...88e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir både stiv og sliten om jeg sover for lenge sammenhengende. Har en 3-åring som ofte våkner på natten så jeg får et avbrudd og får rørt litt på meg, så da går det greit. Men de gangene han sover borte eller sover natten gjennom, så merker jeg det på kroppen, spesielt hvis jeg har lagt meg tidlig. :P

Det at du hadde behov for å legge deg halv åtte kan imidlertid tyde på at det er noe annet. Med mindre du hadde veldig underskudd på søvn.

Anonymous poster hash: 68aa6...778
Skrevet

Jeg blir både stiv og sliten om jeg sover for lenge sammenhengende. Har en 3-åring som ofte våkner på natten så jeg får et avbrudd og får rørt litt på meg, så da går det greit. Men de gangene han sover borte eller sover natten gjennom, så merker jeg det på kroppen, spesielt hvis jeg har lagt meg tidlig. :P

Det at du hadde behov for å legge deg halv åtte kan imidlertid tyde på at det er noe annet. Med mindre du hadde veldig underskudd på søvn.

Jeg er en typisk nattarbeider :) Jobber ofte kveld etter at barnet har kommet i seng. Så jeg har nok hatt mange sammenhengende netter uten så mye søvn, ja. Typ - halv to- seks. Jeg sovnet halv i fredag også, og sov til sju, men da var jeg opplagt på grensen til hyper :)

Jeg bør kanskje bare gi kroppen min litt mer regelmessig hvile..

HI

Skrevet

Jeg er en typisk nattarbeider :) Jobber ofte kveld etter at barnet har kommet i seng. Så jeg har nok hatt mange sammenhengende netter uten så mye søvn, ja. Typ - halv to- seks. Jeg sovnet halv i fredag også, og sov til sju, men da var jeg opplagt på grensen til hyper :)

Jeg bør kanskje bare gi kroppen min litt mer regelmessig hvile..

HI

Halv NI skulle det være

HI

Skrevet

Rutiner er viktig for mange. Regelmessig hvile, nevner du, og jeg tror du har et megagodt poeng der. Legg deg til samme tid hver dag og stå opp til noenlunde samme tid, så godt det lar seg gjøre. Nattjobbing er ikke for alle! Det kan ødelegge enhver persons døgnrytme (og da eventuelt evne til å føle seg uthvilt). 

Med mindre du er gravid da. Jeg er den som er trøtt og sliten hele svangerskapet, med bare et par gode dager innimellom. Jeg kan sove hele døgnet, men det er litt vanskelig med aktiv toåring som våkner på nattestid nesten hver natt og før 7 hver morgen... 

Anonymous poster hash: 9730b...746
Skrevet

Kroppen min fungerer best med ca 6 timers sammenhengende søvn, blir stiv og ryggen blir vond om jeg sover for lenge.

Er trøtt når jeg står opp ,men det gir seg når linsene er på plass og en kopp kaffe må til :)

Skrevet

Jeg blir både stiv og sliten om jeg sover for lenge sammenhengende. Har en 3-åring som ofte våkner på natten så jeg får et avbrudd og får rørt litt på meg, så da går det greit. Men de gangene han sover borte eller sover natten gjennom, så merker jeg det på kroppen, spesielt hvis jeg har lagt meg tidlig. :P Det at du hadde behov for å legge deg halv åtte kan imidlertid tyde på at det er noe annet. Med mindre du hadde veldig underskudd på søvn.Anonymous poster hash: 68aa6...778

Jeg er en typisk nattarbeider :) Jobber ofte kveld etter at barnet har kommet i seng. Så jeg har nok hatt mange sammenhengende netter uten så mye søvn, ja. Typ - halv to- seks. Jeg sovnet halv i fredag også, og sov til sju, men da var jeg opplagt på grensen til hyper :) Jeg bør kanskje bare gi kroppen min litt mer regelmessig hvile.. HI Anonymous poster hash: 56a61...88e
Jeg ble småsprø av å jobbe nattevakt, hadde våken nattevakt på en psykbolig, ble helt tullete av å legge meg når andre starter sin dag.

Endte jo med at jeg døgnet innimellom og det er jo heller ikke bra når man har to jobber ;)

Var bare et halvårsvikariat, og det er jeg glad for. Nå har jeg vanlige skift, 07.30-16, 10.30-16 og 16-22.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...