Gå til innhold

Sier han alltid elsker deg tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i et fersk forhold, vi har begynnt å si elsker deg til hverandre. Men jeg merker han ikke alltid sier elsker deg tilbake. Det virker som han bare sier det avogtil og når det føles rett for ham? Jeg har jo erfaringer med ekser som sa elsker deg uten betydning,og det føles som han sier det KUN når han mener det.. Jeg bare lurer på om det ikke er vanlig å si elsker deg tilbake når jeg sier det? Eller omvendt...

Sorry teit tema ;) 

Anonymous poster hash: 3a50b...806
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke

Min eks sa ALDRI at han elsket meg

Han jeg er sammen med nå sier det

Sikkert 10 ganger for dagen

Anonymous poster hash: 37127...a90

Skrevet

Er vel vanlig å si det tilbake. Min mann sier det ikke alltid tilbake, men det er nok mest fordi jeg sier det til han når han sovner eller ser på noe med høretelefoner på og ikke hører.

Han svarer ellers.

Slutt å si du elsker han. Å se hva som skjer

Skrevet

Jo det gjør han. Hadde reagert om han ikke gjorde det. Da hadde jeg stusset. Snakk med han om det vel. Det er jo helt greit om han ikke er kommet helt til det å elske deg enda. Men det at han skulle elske deg av og til, ville jeg ha stusset på. Enten er han kommet såpass i forholdet at han elsker deg, eller så er han ikke helt der enda. Det er stor forskjell på å være forelsket, og å elske noen.

Anonymous poster hash: d5464...690

Skrevet

Ja, det gjør han og det gjør jeg også.

Trodde det var normalt ?

Hva gjør han da? Lar være å svare?

Bare stillhet?

Skrevet

Vi sier "elsker deg" til hverandre mange ganger til dagen men ingen av oss sier "elsker deg og".

Han sier elsker deg når det føles riktig for han, og da kan jeg kysse han eller smile tilbake. Samme når jeg det til han. Da vet begge at vi sier det når vi mener det, ikke fordi den ene sa det først.

Anonymous poster hash: 6e04f...5f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...