Gå til innhold

Kynnere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 28. Har begynt å få en del kynnere, spesielt hvis jeg er i aktivitet på en eller annen måte. De er ikke vonde. Kjenner bare at magen strammer seg.

Er det sånn at man burde roe ned da (går en del turer), eller er det hvis de skulle begynne og gjøre vondt man burde sjekke det opp?

Anonymous poster hash: d19f1...0d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere er helt normalt, og hvis de ikke plager deg eller gir ubehag/smerter, ville jeg fortsatt som før. Jeg har også endel kynnere, men disse er av smertefull karakter, så jeg er påpasselig med å ta det rolig. Min jordmor og lege sier i hvert fall at kynnere er helt ufarlige og så lenge de er uten ubehag, så fortsetter man som før om man føler det er riktig. 

Hvis du hadde trent litt hardt eller jogget eller noe slik, ville jeg kanskje tatt det roligere, men du sier at du går turer, og det tror jeg bare er bra! Du kan jo nevne det for jordmor eller lege på neste kontroll, i tilfelle de har annet å si enn det jeg har.

Anonymous poster hash: 0a001...20b
Skrevet

Men når du sier at du har vonde kynnere, er det som menssmerter eller har du andre vondter når du får dem?

Takk for svar, lykke til :)

Skrevet

Men når du sier at du har vonde kynnere, er det som menssmerter eller har du andre vondter når du får dem?

Takk for svar, lykke til :)

Nei, det er ikke som menssmerter. Det føles som om hele livmoren skvises sammen og holder på å sprekke... Og så får jeg vansker med å puste ordentlig, og det hender jeg blir litt svimmel (kan jo være oksygenmangel). 

Anonymous poster hash: 0a001...20b

Gjest Runforit
Skrevet

Det skal hjelpe med ekstra magnesium :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...