Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 I dag har jeg vært på mammografi for noe jeg selv trodde var en vannfylt cyste. Men det var det ikke. Legen ble usikker og utførte biopsi. Om 1-2 uker kommer svaret og jeg klarer selvsagt ikke å la være å tenke på at det kan være kreft. Legen betrygget meg at han ikke trodde det var en ondartet kul og at den var avgrenset, men at det var en liten del av den som bekymret han litt. I tillegg har jeg gått en stund med denne kulen. Han ville vel sagt hvis han trodde det var kreft? Eller ville han uansett betrygget med for at jeg ikke skulle bekymre meg frem til svaret kom? Tror dette blir 2 lange uker.... Anonymous poster hash: 12bca...751
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 12bca...751
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Jeg er ikke lege Prøv å tenk gode tanker, ikke tenk det verste Klemmer til deg Anonymous poster hash: c74b8...752
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Jeg har tatt biopsi av brystet. Fikk svar samme dag. Tror at om legene har mistake om kreft så ville de kunne "kreve" svar kjapt. Tror ikke du skal bekymre deg. Og dersom det skulle være kreft så tenk på at de aller aller fleste overlever. Lykke til. Anonymous poster hash: 669f2...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå