Gå til innhold

Dere som er lave, ca 160

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke bukser bruker dere? Er så lei av å brette opp eller klippe av nede på de altfor lange buksene! Har nå kjøpt meg et par dr.denim med glidelås nede type cropped model. Da er de altså passelige for meg, men kunne tenkt meg litt kortere også til våren slik at ankelen er bar i joggesko.

Noen tips?

Anonymous poster hash: 6eeeb...892
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smale ved anklene

Anonymous poster hash: fb80e...069

Skrevet

Bruker kun bukser som er smale nede. 

Og slike med 3/4 lengde - er passe lange for meg. 

Er 158 cm høy. 

Anonymous poster hash: 047aa...550
Skrevet

Det blir vel ikke det samme, men jeg går helst for skjørt og kjoler. Litt korte modeller rekker fint til knærne.

Anonymous poster hash: 9d68d...7b1

Skrevet

Kjøper bukser som er korte i beina... Har vel aldri brettet opp ei bukse, og jeg er 153. Vanskelig å få tak i bukse med 30 i beinlengde, men det er mulig. Ellers er problemet når jeg kjøper korte bukser som på meg blir passelig lange bukser.

Anonymous poster hash: 09c84...5cd

Skrevet

Har aldri brydd meg, men bruker stort sett skinny jeans (som jeg bretter opp, eller som krøller seg), eller chinos (som stort sett blir korte nok). 

Anonymous poster hash: 54208...269
Skrevet

Er 158, bruker stortsett bukser som er smale ved ankelen. Noen ganger bredder jeg de, andre ganger lar jeg de krølle seg selv 🙈

Anonymous poster hash: 07b0a...71c

Skrevet

Tror jeg har lange bein i forhold til overkroppen

Har aldri hatt noen problemer med bukser

Er 158

Anonymous poster hash: 489d8...aef

Skrevet

Jeg er 155 og jeg klipper og syr. Hvis jeg kjøper sommerbukser som ender ved knærne til vanlige folk, blir det midt på leggen hos meg. Helt ideelt. 

Når jeg er i USA finner jeg bukser som passer i lengde og bredde, der finnes det langt flere modeller å velge blant. ebay kan være et alternativ. 

Anonymous poster hash: 4c669...2e4
Skrevet

Går bare i skjørt eller kjoler :P

Anonymous poster hash: d5e6b...906
Skrevet

Jeg kjøper faktisk mange bukser i barneavd på bl kapphal. Litt små kleint men de sitter som støpt!

Disse er helt like i størrelse som de i xs på bikbok, cubus ol. Fordelen er jo at lengden i bena er noe kortere

Skrevet

er 155 "høy", kjøper ankelbukser eller bretter opp, klipper av, lar den krølle seg osv. har gitt opp å finne bukser som passer i lengden. når gravid magen blir borte skal jeg kjøpe meg noen fine jeans på JC de aller fleste JC butikker legger opp bukser for deg. 

Anonymous poster hash: e55b8...3e0
Skrevet

Har aldri hatt det problemet, kjøper bukser flere steder, og finner alltid noen som er korte nok.

Skrevet

Levis lager bukser i mange varianter, f eks for de med korte bein. Er noen andre merker som også gjør dette, men husker ikke navnene nå.

Skrevet

XS, rundt 25 eller en amerikansk 2 om du vil. Ligger mellom 0 -2 men kommer mye ann på snitt selvfølgelig. Et tips er Banana Republic, selger de det i Norge? Nettopp kjøpt bukse derifra og den passer perfekt. Er 157cm.

Skrevet

er 160 og kjøper enten de som er smale nederst, eller de som "snurpes inn" nederst. De har flere typer. Sist kjøpte jeg en litt løs olabukse med strikk nederst :) De har en del fine modeller på barneavd også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...