Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Jeg har en gutt som blir 14 år til sommeren. Han er sur og sint, for ikke å glemme frekk. Når jeg ringer han svarer han: "hva er det du vil?". Eneste gangen han er blid er når han får noe. Jeg er så lei av dette. Det gjør meg så trist. Mannen sier: "ikke bry deg om det, hans jobb er å trasse". Har noen andre opplevd dette? Si det blir bedre vær så snill.... Anonymous poster hash: dfe2b...276
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Har ei jente på 13 år som er likedan hvis det er noen trøst. Er hormoner som raser rundt i kroppen, men gud bedre for en tålmodighets prøve det er å leve med ett hormon troll Anonymous poster hash: d05cd...9ec
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Han er sååå sur! Hi Anonymous poster hash: dfe2b...276
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Jeg har og en 13 åring, og samme her. Håper virkelig det blir bedre. Anonymous poster hash: 042f2...4ca
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Gruer meg til 8 uker sommerferie. Hi Anonymous poster hash: dfe2b...276
TøffiTrynet☠ Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Det er HELT normalt! Alder, hormoner og sånt... Men husk: Det er NÅ han trenger deg! Vis at du er en trygg og god voksen, en han kan stole på. Han prøver ikke å skyve deg bort, han prøver å løsrive seg. Finne sin egen vei. Bare vær der for han. Prøv å ikke la deg provosere altfor mye. (Vet det er vanskelig 😉) Men forvent selvfølgelig skikkelig oppførsel uansett. Og til slutt: Det går over! Helt sant! ❤️
Førstemann Skrevet 17. mars 2015 #7 Skrevet 17. mars 2015 Jeg kan fremdeles huske meg selv jeg var sur i ganske nøyaktig 1 år i 13-årsalderen.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #8 Skrevet 17. mars 2015 Takk for fine svar. Huff, ja det er tøft nå. Kan faktisk ikke huske at jeg var så ille. Alt jeg sier er dumt, all middag unntatt taco smaker dritt - og han nekter å spise. Han har jo rast ned i vekt. Hi Anonymous poster hash: dfe2b...276
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #9 Skrevet 17. mars 2015 Takk for fine svar. Huff, ja det er tøft nå. Kan faktisk ikke huske at jeg var så ille. Alt jeg sier er dumt, all middag unntatt taco smaker dritt - og han nekter å spise. Han har jo rast ned i vekt. Hi Anonymous poster hash: dfe2b...276 Jeg skulle til å svare deg at dette er jo helt normalt, han er tross alt tenåring med massevis av hormoner i kroppen. Tenk deg selv hvordan du har det med PMS og gang det med 100 liksom Men dette svaret bekymret meg. At han raser ned i vekt og nekter å spise er absolutt noe jeg ville tatt opp med helsesøster eller lege, det kan være tegn på begynnende spiseforstyrrelser. Kanskje han har fått en sleivete kommentar på utseende sitt og ikke vil spise pga det? Og spiser man ikke, så blir man jo i hvert fall sur, og spesielt om man i tillegg grubler mye over problemer. Jeg synes du skal snakke med noen i helsevesenet. Anonymous poster hash: 98e81...580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå