Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Har en god venninde som gjennomgår dette nå... Hennes eget valg.. Tatt de første pillene i dag.. Jeg klarerikke å sette meg inn i hvordan hun må føle. Dette er hennes eget valg, men så klart sårt og vondt. Hva trengte dere å høre fra veninnene deres? Jeg føler alt jeg sier er kleint og ikke det hun trenger å høre 😔 Anonymous poster hash: 9ed31...cce
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Støtt henne. Det finnes de som bruker abort som prevansjon, men de aller aller fleste han en god grunn for å gjøre det. Det er vondt (psykisk) å gjennomgå en abort. Det er hennes valg og dette er noe hun skal leve med resten av livet. Støtt henne, ikke spør henne hvordan hun kan gjøre dette. Ikke gi henne skyldfølelse. Om dette er noe du syntes er helt horibelt, så holder du det for deg selv. Bare vær der for din venninne 😊 Anonymous poster hash: e2d57...3eb
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Støtt henne i valget hennes. Hun har det sikkert tøft. Bare vær tilstede og bry deg om henne. Anonymous poster hash: 59fb6...320
Mamma_til_2 Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Vær der for henne, om hun trenger og prate om det så hør på henne, om hun vill være dagligdags så Vær det. Skal du være sammen med henne mens det pågår så hør på hva hun trenger, hold henne ja rett og slett være hennes støtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå