Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Jeg kan ikke ha sjokkis i hus uten at det blir spist. Nå skal jeg kaste resten og starte på nytt i morgen Anonymous poster hash: eadca...c24
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Du kan jo egentlig spise sjokolade, du må bare knipe inn på noe annet Ikke veldig sunt, men mulig. Kjenner ei som gikk ned 15 kg på lettbrus og sjokolade.... Anonymous poster hash: cafae...0ca
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Du kan jo egentlig spise sjokolade, du må bare knipe inn på noe annet Ikke veldig sunt, men mulig. Kjenner ei som gikk ned 15 kg på lettbrus og sjokolade.... Anonymous poster hash: cafae...0ca Ja, hadde jeg bare ikke spist opp kvota mi før sjokoladen røyk så Anonymous poster hash: eadca...c24
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Kjenner til det, noen ting er bare så vanskelig! Jeg har vært der så mange ganger selv, og angrer hver eneste gang! Men hey, en dag så overrasker du deg selv slik som jeg gjorde i dag! mannen ville ha McD mat, og jeg handlet for han. Tror du jammen meg ikke at jeg IKkE bestilte noe til meg selv?! Jeg er sjokkert enda. Og sitter her med en gulrot i stedet for. En dag bestemmer du deg for ikke å spise den sjokoladen, og det er mer fantastisk enn smaken på den, jeg lover deg! Lykke til, jeg heier på deg og ikke sjokoladedyret i deg! Anonymous poster hash: 9f054...00d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 McD går bare RETT gjennom på meg :-/ og mange andre jeg kjenner og.. Drittmat rett og slett! Jeg må på dass før siste biten er tygd Anonymous poster hash: f0e9b...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå