Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Jeg kjøpte nettopp skihansker til 8 åringen. Vi var og skulle få i en skidress da han fikk øye på hanskene, ble helt vill i blikket og spurte om han kunne få de. Var mange på skolen som hadde disse. han trengte nye skihansker så jeg sa etter litt om og men og mye fokus på hvor viktig det var å passe gost på de!(har tidligere bare kjøpt billige hansker for 99 kr) disse kostet 299! Jeg synes det er svindyrt for noe som er så let å miste:p kjøper dere dyre hansker til barna? Anonymous poster hash: 67b2d...df6
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Mine har Hestra Hansker til 299 og 399 tror jeg det er. Men de blir merket godt, og jeg har enda ikke opplevd at de forsvinner. Gode hansker som holder vannet ute . Anonymous poster hash: 737b5...6ee
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Du har et litt rart forhold til hva ting er verdt.... 299 kr for et par hansker, og du synes det er dyrt?! Sett deg ned og virkelig tenk gjennom hva den prisen skal dekke! Anonymous poster hash: 5e354...22a
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Er 299,- dyrt for et par skihansker? Snakker vi om skihansker som i langrennshansker, eller i hansker som f.eks. kan brukes i alpinbakken, i lek i snøen osv. Uansett - jeg synes ikke det er dyrt, og man får hva man betaler for. Anonymous poster hash: 98c86...798
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Det er ikke dyrt-lurer på hvor du finner hansker til 99? Jeg kjøper alltid til 300-400kr og de mistes iblant men jeg er opptatt av å sjekke hver eneste dag-spørre og gjøre barnet klar over at hun må ta vare på tingene sine.. Huff fikk litt vondt av ungen jeg nå fint at du kjøpte et par ok hansker til ham:) Anonymous poster hash: d1ea3...647
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Jeg kjøper den kvaliteten som trengs for de aktivitetene har er med på. Han driver med alpint, billige votter blir bare for kalde i lengden. Her er dealen at jeg kjøper ett sett av god kvalitet i begynnelsen av vinteren, men blir noe mistet/ødelagt får han nøye seg med billig erstatning ut sesongen. også sørger jeg for at de dyreste paggene brukes når de skal brukes og ikke utenom. Spyder skijakken brukes f.eks. ikke til skolen, heller ikke skivottene og skibuksen. Til skolen har han andre uteklær som er noe billigere men fremdeles av god kvalitet. Pussig nok er han blitt flink til å ta vare på egne ting og jeg har klart å bruke alt 2 vintere. Votter slet han med å ikke miste tidligere, men årets Spyder votter er visst så kule at han passer godt på de. Anonymous poster hash: f4217...d58
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Ikke dyrt, men normalt. Anonymous poster hash: 5034c...8ba
Appelsinpiken Skrevet 17. mars 2015 #8 Skrevet 17. mars 2015 Det var da ikke dyrt? Nå er mine barnehagebarn, men ettersom de står mye alpint, så må de ha varme votter som også holde de tørre. Her er det en god del reima og varmevotten fra vill. Alle de ligger i den prisklassen. Har flaks om jeg finner på tilbud.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #9 Skrevet 17. mars 2015 Det skrives barneklær, ikke barne klær. Anonymous poster hash: ffe66...b91
Tjofsen Skrevet 17. mars 2015 #10 Skrevet 17. mars 2015 Kjøper stort sett hansker med goretex fra Hestra. Veldig fornøyd med de. Handler bare på salg, så da blir det ikke så dyrt. Har også noen billighansker i reserve.
Amabolla Skrevet 17. mars 2015 #11 Skrevet 17. mars 2015 I mitt hode er 299 kr dyrt for ett par votter/hansker. Vi har som regel kjøpt votter på HM til 79/99kr pr par. De har aldri vært kalde eller våte i dem. Kjøpte ett par på Cubus, men de raknet fort... Om en av ungene skulle bli ihuga skientusiaster så kanskje jeg hadde kjøpt ett par dyre, men ellers måtte det ha blitt på salg. (Og du som skrev over her at du fikk vondt av ungen til HI fordi han ikke har fått dyre votter før, virkelig???? )
Elsker livet Skrevet 17. mars 2015 #12 Skrevet 17. mars 2015 Ja, votter syns jeg også koster mye i forhold til mye annet, og jeg syns det er kjedelig å bruke penger på. Men 299 kr er dessverre ikke dyrt for gode votter, mindre kan man nesten ikke regne med.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #14 Skrevet 17. mars 2015 I mitt hode er 299 kr dyrt for ett par votter/hansker. Vi har som regel kjøpt votter på HM til 79/99kr pr par. De har aldri vært kalde eller våte i dem. Kjøpte ett par på Cubus, men de raknet fort... Om en av ungene skulle bli ihuga skientusiaster så kanskje jeg hadde kjøpt ett par dyre, men ellers måtte det ha blitt på salg. (Og du som skrev over her at du fikk vondt av ungen til HI fordi han ikke har fått dyre votter før, virkelig???? ) enig med deg Anonymous poster hash: 49e92...d90
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #15 Skrevet 17. mars 2015 Nå bor ikke vi der det er noe ekstrem vinter vær. Men da jeg nettopp hadde fått barn, var så opptatt av dette med utstyr. Det måtte være ull og silke balndling til baby, og Troll ull når de ble litt større, det måtte være nøstebarn meg her og der, det måtte være hestra votter, og reima dresser, og bavac luer, og janus halser, og leste best i test, og hvilke sko og støvler man skulle velge var jo en hel vitenskap. Nå på lukker jeg med meg fra et tilbud stativ, det er faktisk ikke nøye, så lenge de er varme nok, og ikke blir våte. Og om noe skulle trekke gjennom på en veldig våt dag, ja vel, så får vi skifte klær fra inderst til ytterst. Funker fint som fy! Anonymous poster hash: e9363...2f2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #16 Skrevet 17. mars 2015 299 kr var jo billig det! Hadde lett kjøpt de til sønnen min om han heller ønsket seg de. Når jeg så overskriften så trodde jeg det var klær til flere 1000 kr for bare ett plagg,også er det snakk om noen til 300 kr hehe! Latterlig! Anonymous poster hash: c1367...b64
Mamma_til_2 Skrevet 17. mars 2015 #17 Skrevet 17. mars 2015 M7n jente mister/ legger fra seg hansker overalt så hun får ikke noen som koster mer enn 100 kr, og går man på outlet sportsbutikker eller kjøper på salg så får man gode hansker og votter til en rimelig pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå