Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Han henter veldig sjelden i barnehagen, har bare skjedd et par-tre ganger det siste året. Han skulle hente barnet mitt forrige uke, det var avtalt og helt i orden for han. Jeg hadde et møte rett etter jobb og kom ikke hjem før halv 7. Da hadde ikke barnet fått mat siden lunsj, han sa at han ikke var sulten.. Våte støvler og våte klær og votter var ikke hengt opp og siden vi ikke har tørketrommel så er jeg litt avhengig av å tørke klær over radiatoren for å få dem tørr til neste dag. Sekken var fortsatt pakket med matboks og drikke... Vet jeg ikke kan kreve noe men hadde det vært hans barn hadde jeg tatt det som en selvfølge å ordne opp i ting når jeg hentet det. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 76719...f3e
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Ikke ok tenker jeg. Da jeg involverte meg med en ny mann, gikk han noen runder med seg selv. Som han sa selv; jeg vil involvere meg i livet til barna dine. Og jeg må finne ut om jeg "klarer" det. Så her stiller han opp som en pappa. Lager middag, vaser klær, hjelper til med lekser o.s.v. Anonymous poster hash: 8aea7...b8e
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Bor dere sammen eller hver for dere? Om dere bor sammen så er det helt uholdbart. Om han vanligvis ikke bor med et barn så kan det hende at han rett og slett ikke vet hvordan ting må gjøres.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Hvis man har valgt å bli stefar, valgt å dele livet med noen med barn, så plikter man å nærmest behandle barnet som sitt eget. Mener jeg. Og da innebærer det også å ta ansvar for barnet i det daglige. Denne diskusjonen burde dere tatt før dere flyttet sammen, for meg hadde det vært en selvfølge. Anonymous poster hash: 73613...397
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Hvis han kun har hentet et par ganger før kan det være greit med en gjennomgang av hva som må/bør gjøres ved henting. Hvis han feks ikke har barn selv så vet han jo null og niks om rutinene. Søsteren min er grei og henter for meg innimellom men hun er barnløs og fornøyd bare hun får ungen hjem (han får mat da). Ta en gjennomgang med han, så får du heller blir irritert om han ikke følger opp Anonymous poster hash: 712ef...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå