Gå til innhold

Jeg blir alltid spurt om legitimasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om to dager fyller jeg 30 år (hurra for meg), likevel blir jeg alltid spurt. Jeg kjøper stort sett vin, noe som vil si at de er usikre på om jeg har fylt 18!?

De fleste humrer litt etter de har sett førerkortet mitt og sier at jeg får ta det som et kompliment, men helt ærlig vil jeg ikke se ut som en 18-åring!

Jeg er nesten 180 høy og kler meg "voksent".. Andre som syns det er slitsomt å se for ung ut. Føler ofte at jeg ikke blir tatt seriøst av andre voksne kvinner også, som om de tror jeg er ung og dum..

Anonymous poster hash: ecff5...096

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æssa..nyt det når du kan.

Jeg ble også spurt etter leg helt til jeg var noen og tredve.

Nå er jeg snart 36 og savner det faktisk litt når jeg er på polet. ;) ;)

Skrevet

De er pliktig til å spørre om de tror du er 25 eller under. Så de spør nok ikke fordi de tror du er 18.

Gratulerer med dagen i overimorra :)

Anonymous poster hash: 61a8f...001
Skrevet

Og husk at det er DINE følelser som forteller deg at de andre kvinnene tror du er ung og dum. Det er ikke deres tanker. ;)

Skrevet

Jeg er 37 og blir også alltid spurt. Har aldri kommet dit at jeg IKKE blir spurt, så jeg synes heller ikke det er særlig gøy.

Kler jeg meg virkelig så barnslig at de tror jeg i hvert fall er under 25?

Anonymous poster hash: e781a...f43

Skrevet

Jeg er 29 og ble spurt om jeg var voksen eller barn (!!) på bussen...

Anonymous poster hash: bd003...31d
Skrevet

De skal spørre om det ser ut som du er 25 eller yngre.

Skrevet

32 år og må vise legitimasjon på polet når jeg kjøper vin. Gjør meg ingenting 😀.

Anonymous poster hash: 30150...8aa

Skrevet

Er snart 32 år og må fortsatt vise legitimasjon på polet. Er drit lei. Fra 18-25 ble jeg omtrent aldri spurt om legitimasjon. Men gud bedre så ofte jeg har blitt spurt om det etter fylte 25 år. Til og med på Color Line blir jeg spurt om jeg er gammel nok til å oppholde meg i baren i lag med reisefølget. Jeg vurderer om jeg skal teipe førerkortet mitt i panna fremover! Det er ikke et kompliment når det er et non stop mas om å vise den helvetes legitimasjonen. Og nei, jeg ser ikke ut som jeg er under 25 år.

Anonymous poster hash: 038e9...f93

Skrevet

Rettelse: Legemitasjon! Så pinelig:)

Anonymous poster hash: 86656...666

Skrevet

Samme her. Er 30 år og blir alltid spurt om leg. Det plager meg mest i jobbsammenheng at folk tror jeg er så mye yngre enn jeg er. Føler ofte at de ikke har tiltro til meg, da spesielt pårørende (jeg er sykepleier), fordi jeg er så ung.

Anonymous poster hash: 027a9...a93
Skrevet

Rettelse: Legemitasjon! Så pinelig:)

Anonymous poster hash: 86656...666

Det heter faktisk legitimasjon ;-)

Skrevet

Vi på polet er pliktig til å spør alle som ser ut som de er 30 eller yngre. Alså di tror ikke at du er 18 år. Hilsen polansatt

Anonymous poster hash: dbd51...5b0

Skrevet

Ble jeg også. Men så gikk jeg ned 20 kilo, og da ble det brått slutt. Kanskje ser jeg nå ut som en rosin?

Anonymous poster hash: 7deab...e71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...