Gå til innhold

Bivirkninger av p-pilleslutt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
For noen måneder siden sluttet jeg med p-piller. Etter pilleslutt fikk jeg mensen som normalt to ganger, men nå som jeg venter den for tredje gang er den fire dager forsinket. Kan den nåværende forsinkelsen være en følge av pilleslutt? Jeg trodde jeg var heldig og slapp masse hormonforstyrrelser etter pilleslutt, spesielt siden jeg har hatt mensen som normalt både med og uten p-piller frem til nå.

Hvis det er relevant er jeg 20 år, alltid hatt regelmessig syklus, hatt samleie med kondom etter pilleslutt. Jeg kommer selvfølgelig til å ta en test for å utelukke graviditet, men jeg er veldig nysgjerrig på om dette er en normal bivirkning etter pilleslutt.

Tusen takk for alle svar :-)



Anonymous poster hash: ac540...7ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen erfaring med dette? :-)

 

Anonymous poster hash: ac540...7ba

Skrevet

Jeg har alltid hatt veldig ustabil syklus da, så det kan vel ikke sammenlignes. Det ble litt mer stabilt da jeg begynte på piller, men sklei ut igjen da jeg sluttet med pillene (ikke fullt så ille som det var før).

 

Anonymous poster hash: b51ef...9c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...