Gå til innhold

Redd og lamslått etter beskjed om tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg klarer bare ikke å fordøye det. Hadde ingen mistanke, men på 1.kontroll i uke 12 så vi plutselig to mageboere. Er spent på ul torsdag og håper jeg klarer å glede meg etter det, etter å ha fått oppklart i mange spm..

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Oj, så spennende :) 

Men skjønner du er sjokket  :sjokkert:  Hadde nok jeg også blitt.

Skrevet

Jaja, skjønner du er i sjokk nå, men absolutt alle tvillingforeldre sier, det er litt tyngre enn med en baby til å begynne med, men det er lettere enn for alle andre når tvillingene har blitt litt større - de har nemlig alltid hverandre å leke med. Tenk så greit da, alltid ha en bestevenn fra man er sosialiseringsklar :) Gratulerer! Det kommer til å bli så bra!

Skrevet

Jeg er bare misunelig :) gratulerer og lykke til :) kommer nok til å gå bedre en forventet :)

Skrevet

Tror og håper ting løser seg etter ul, om alt er bra med de to små (og det bare er to!!!). Har to små på 10mnd og 2år fra før, så regner med vi har fullt opp fremover!

Skrevet

Jeg venter også tvillinger, og etter en ukes tid etter at vi fikk vite det hadde vi vent oss til tanken. Nå i uke 21 gleder vi oss masse til å få to små guttebabyer. Les litt om det på nett, ta kontakt med tvillingforeldre på Facebook, det finnes også mye info på tvilling.no 😊

Skrevet

Takk for svar:-) Det værste sjokket har nok lagt seg, og nå etter UL føler jeg meg mye bedre. Fantastisk å se TO friske og aktive små knøtt på skjermen:-)

Skrevet

Så godt å høre at du er kommer over det værste sjokket 😊

Skrevet

Takk for svar:-) Det værste sjokket har nok lagt seg, og nå etter UL føler jeg meg mye bedre. Fantastisk å se TO friske og aktive små knøtt på skjermen:-)

Så bra :) gratulerer ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...