Keiserpingvin Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Aaaah, forbasket altså, har fått helt dilla. Og unnskyldningen for å kjøpe en er at det er så liten pakke at det kan umulig gjøre noe.... Sitter og drømmer om en nå også... Vil ha! Trenger noe annet å tenke på Har du noen smakfulle laster som ligger og gnager i bakhodet?
Gummibjørnen Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Jeg smeller for tiden i meg alt for mye påskemarsipan (hvorfor kommer den så tidlig i butikken?) og saftis. Nam nam
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 lilla påskeegg med melkefyll................. og pops........................ og iskaffe cappuchino.............og yoghurtnøtter......... Anonymous poster hash: 7e9b5...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå