Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Vet at jeg ikke har noen grunn til å klage,er de som har det mye mye verre,men nå synes jeg synd på meg selv. Ligger rett ut med feber og forkjølelse. Tenk å sutre over en forkjølelse da Men jeg har fått en grusom tannverk i tillegg. Kjennes ut som at det har gått en del av en jeksel oppe,og det verker. Også har det blitt betent i tannkjøttet, (tror jeg),til en visdomstann som ikke har kommet helt ut nede på samme side. Knasker piller til liten nytte,hele høyreside av ansiktet er ømt. Tannlege kan jeg jo bare glemme så sylta som jeg er,og med kraftig hoste. Noen gode råd mot tannverk? Anonymous poster hash: 48df7...9a9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Ville drukket kamillete i alle fall, både for fokjølelsens del og for betennelsen. Kamille er betennelsesdempende, bakteriedrepende og beroligende, og kan hjelpe godt både på tannkjøttbetennelsen og forkjølelsen. Ha gjerne en god skje honning oppi også, honning er også bra mot forkjølelse God bedring! Høres ikke noe godt ut sånn som du har det nå. Anonymous poster hash: 1c7df...9fc
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Man kan forveksle tannverk med forkjølelse/bihulebetennelse. Men har det gått ev en bit av tanna de? Hvor lenge er det siden? Forkjølelse kan også gi plager og hovent tannkjøtt. Kjøp corsodyl på apoteket. Men det skal ikke brukes over mange dager. Paracet og ibux sammen er best mot tannverk. Anonymous poster hash: 948d2...2ca
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Siden du er såpass forkjølet ville jeg sjekket med legen om det er bihulebetennelse før du drar til tannlegen. Kan kjennes ut som kraftig tannverk. Anonymous poster hash: 584a0...a69
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Vet at jeg ikke har noen grunn til å klage,er de som har det mye mye verre,men nå synes jeg synd på meg selv. Ligger rett ut med feber og forkjølelse. Tenk å sutre over en forkjølelse da Men jeg har fått en grusom tannverk i tillegg. Kjennes ut som at det har gått en del av en jeksel oppe,og det verker. Også har det blitt betent i tannkjøttet, (tror jeg),til en visdomstann som ikke har kommet helt ut nede på samme side. Knasker piller til liten nytte,hele høyreside av ansiktet er ømt. Tannlege kan jeg jo bare glemme så sylta som jeg er,og med kraftig hoste. Noen gode råd mot tannverk? Anonymous poster hash: 48df7...9a9 Har hatt det sånn mange ganger!! Tar sterke tabletter, men hjelper IKKE! Det som tok det verste er en varmepose rett på der det gjør vondest. Har en sånn som kan fryses eller legges i mikroen. Elsker den... En gang fikk jeg antibiotika, og det hjalp! Så kanskje en tur til legen? Anonymous poster hash: c4010...c3c
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Bihulebetennelse?? Det kjennes ut som kraftig tannverk. Og det kan du få antibiotika mot... God bedring! Anonymous poster hash: 94d7b...f4c
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Man kan forveksle tannverk med forkjølelse/bihulebetennelse. Men har det gått ev en bit av tanna de? Hvor lenge er det siden? Forkjølelse kan også gi plager og hovent tannkjøtt. Kjøp corsodyl på apoteket. Men det skal ikke brukes over mange dager. Paracet og ibux sammen er best mot tannverk.Anonymous poster hash: 948d2...2ca Tanna må ha blitt ødelagt nå nylig,i natt kanskje,kjente det med tunga i dag. Bihulebetennelse har jeg hatt flere ganger tidligere og kjennes ikke ut som det.Den visdomstanna har plaget meg med jevne mellomrom men nå er den ille,kommer til å forlange og få den fjernet selv om tannlegen har sagt det må gå sin gang. Takk for råd,skal prøve kamillete som en tipser om Anonymous poster hash: 70cbe...64a
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #8 Skrevet 16. mars 2015 Man kan forveksle tannverk med forkjølelse/bihulebetennelse. Men har det gått ev en bit av tanna de? Hvor lenge er det siden? Forkjølelse kan også gi plager og hovent tannkjøtt. Kjøp corsodyl på apoteket. Men det skal ikke brukes over mange dager. Paracet og ibux sammen er best mot tannverk.Anonymous poster hash: 948d2...2ca Tanna må ha blitt ødelagt nå nylig,i natt kanskje,kjente det med tunga i dag. Bihulebetennelse har jeg hatt flere ganger tidligere og kjennes ikke ut som det.Den visdomstanna har plaget meg med jevne mellomrom men nå er den ille,kommer til å forlange og få den fjernet selv om tannlegen har sagt det må gå sin gang. Takk for råd,skal prøve kamillete som en tipser om Anonymous poster hash: 70cbe...64a Du kan ha betennelse i bihulene som liksom ligger rundt kinnet på en måte. Tidligere kan du ha hatt over øynene som gir helt andre smerter Anonymous poster hash: 9bb21...44a
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #9 Skrevet 16. mars 2015 Nellikpulver eller nellikspirer hjelper på Tannverk Anonymous poster hash: 72684...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå