Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 du møter en person på byen som du har det veldig fint med, dere har sex, er sammen hele dagen. Vedkommende melder deg og håper å se deg snart. Dere møtes etter en uke, går ut, drar hjem sammen, er sammen hele dagen etter, snakker mye, ler mye. Da du skal gå sier du: vi ses sikkert? Daten svarer: selvfølgelig vil jeg det, og tekster deg morgenen etter: "du skulle ligget hos meg nå", etc. Hva er dette? Jeg bare spør, for jeg kjenner at jeg kommer til å falle for dette menneske, og er foreløpig usikker på om det bare er sex eller hva det er. I mitt hode er de som bare er ute etter sex, lite interessert i å tilbringe mye tid sammen utenom, men jeg er veldig ny på dette her, etter å ha lagt et langt forhold bak meg. Anonymous poster hash: 65e38...f74
Villbringebringebær Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Hadde dere sex gang to dete Møttes? Hvis ja hvorfor sov du ikke over? Ville han du skulle gå?
Giss Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Du kan jo teste det ut. Foreslå noe der kan gjøre sammen en dag som ikke kan komme til å inkludere sex og se hvilket svar du får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå