Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Jenta mi på snart 3 år, hadde feber i går, i dag har hun det ikke, men er tydelig ikke frisk.Hun har et rødblussende utslett i kinnene og bak ørene og litt i nakken. Jeg finner ikke noen sykdom som passer dette utslettet, så jeg spør her for å høre om noen har peiling? Hun hoster litt, og er kanskje litt sår i halsen, men er mest slapp og vondt i kroppen virker det som. Hun hadde over 39 i feber i går og i natt, men har normal temperatur fra morgenen og har det forsatt. Hun fikk utslett før hun fikk feber, jeg finner ikke noe utslett andre steder på kroppen. Setter stor pris på hjelp! Anonymous poster hash: 82324...87e
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Kan høres ut som varmeutslett siden det ikke er flere steder på kroppen. men følg litt med om det kommer flere steder. Anonymous poster hash: 25877...bf2
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Den 5.barnesykdom kanskje? Den er inndelt i 3 faser. Google så ser du om noe kan passe. Anonymous poster hash: f1d8d...223
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Jeg tenkte også på den 4. eller 5. barnesykdom, men det kan også bare være varmutslett eller elvebelest som reaksjon på infeksjonen. Vi trodde en gang at minstegutten hadde fått vannkopper, men synes ikke de så vannkopp-aktige nok ut. Det viste seg å være en allergisk reaksjon på en forkjølelse han hadde. Dersom hun ikke blir bedre, kan du jo kontakte lege. Anonymous poster hash: 09a73...3a4
Lykke~liten Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Få hastetime hos legen, bedre å finne ut sikkert hva det er enn å gå å lure 😉 god bedring til jenta di 😃
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Jentene mine får ofte utslett i forbindelse med sykdom. Som feber, tannfrembrudd, forkjølelse osv. Dette må du ikke stresse så mye over. Men du ser d an .. Er allmentilstanden greie så er d vel helt Ok. Anonymous poster hash: 8444b...8cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå