Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Er det sannsynlig at barnevernet kontakter en person som selv har vært meldt til barnevernet for å spørre om denne kan jobbe som tilsynsfører? Kjenner en som sier h*n har fått spm om dette, men jeg synes det høres veldig rart ut. Godt mulig h*n snakker sant altså, men da begynner jeg å lure litt på barnevernet i bygda... Anonymous poster hash: 12ae6...bae
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Skal ikke si noe sikkert jeg altså, men trodde da ikke barnevernet kontaktet noen for å spørre om de ville jobbe som tilsynsfører. Man må vel søke på en slik jobb, som med alle andre jobber? Anonymous poster hash: 811b8...35b
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Ikke uvanlig at barnevernet kontakter aktuelle kandidater da det er stor mangel på disse mange steder.Men man skal være egnet til jobben og man skal gå tilsynsfører kurs før man kan påta seg en slik jobb. Anonymous poster hash: 26917...0a9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Men om personen er meldt til bv, men saken er henlagt, så stiller vel vedkommende på lik linje med andre. Anonymous poster hash: 80c10...717
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Det er mulig. Det kan være fordi barneverntjenesten ikke er klar over tidligere sak, eller fordi det ikke er noen bekymring knyttet til vedkommendes egnethet som tilsynsfører. Anonymous poster hash: ff01f...1e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå