Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 I høst henviste fastlegen sønnen min til bup for utreding av adhd. Han er 8 år og har hatt en del trøbbel på skolen. Urolig i klassen og han har ofte kommet i konflik med andre elever og lærere. Blitt sendt mye på gangen og til sosiallærer. Lærer har vært litt tiltaksløs når jeg har spurt om tiltak som kan settes inn og forslag jeg har kommet med. Har spurt i 1 1/2 år om de ikke kan kontakte ppt, men læreren mener han er for skoleflink. Vi fikk avslag av bup for de mener at ppt må inn først og på siste konferansetime med læreren sa læreren at de ikke kunne kontakte ppt men at de kunne hjelpe oss med et brev til bup. Men jeg tok selv kontakt med ppt for å høre og de stilte opp med en gang og innen ett par dager var de på skolen for å observere sønnen min. De skulle også observere hele klassen da det er mye tull i den klassen. Nå skal vi på møte med skolen og ppt om 3 dager og jeg gruer meg veldig for jeg tror skolen er ganske sur for at jeg selv tok kontakt med ppt. Jeg og lærer har ikke hatt det beste samarbeidet og jeg er redd for at samarbeidet skal bli enda værre pga av dette. Det er bare jeg som skal på dette møte og er redd for at skolen skal overkjøre meg. Noen råd? Anonymous poster hash: 6bb5d...d91
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Men du blir jo ikke alene mot skolen, ppt tjenesten er der jo også og vil hjelpe deg og støtte deg Lykke til, du gjør det rette. Anonymous poster hash: 106cc...ab8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå