Gå til innhold

Hjelp, jeg får mensen hver 14 dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver mens varer i 6 dager, og hver 14 dag starter en ny mens.

Slik har det vært hver måned siden jeg sluttet på p-pillene for nesten 1år siden(utenom de 2 første syklusene som var 40 dager lange).

Hvor lenge varer dette? Det normale for meg er en syklus på 28-30 dager. Andre som har problemer så lenge etter p-pilleslutt?

Jeg håper hver måned skal bli normal og ser etter tegn på eggløsning , men får mensen i stedet ... :(

Anonymous poster hash: f791c...ee9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det helt ubegripelig at du har gått sånn et helt år, hvorfor har du ikke vært hos gynekolog?

Gynekologen kan ta blodprøver og sjekke hormonene dine, ta ultralyd av eggstokkene dine for å se om egg modnes osv. Er det noe galt med det ene eller andre er det hjelp å få....

Anonymous poster hash: 6642b...d6c
Skrevet

For meg er det helt ubegripelig at du har gått sånn et helt år, hvorfor har du ikke vært hos gynekolog?

Gynekologen kan ta blodprøver og sjekke hormonene dine, ta ultralyd av eggstokkene dine for å se om egg modnes osv. Er det noe galt med det ene eller andre er det hjelp å få....

Men det er vel fryktelig dyrt?

Skrevet

For meg er det helt ubegripelig at du har gått sånn et helt år, hvorfor har du ikke vært hos gynekolog? Gynekologen kan ta blodprøver og sjekke hormonene dine, ta ultralyd av eggstokkene dine for å se om egg modnes osv. Er det noe galt med det ene eller andre er det hjelp å få....Anonymous poster hash: 6642b...d6c

Men det er vel fryktelig dyrt? Anonymous poster hash: f791c...ee9
Ikke hvis du får henvisning fra fastlegen - uansett er egenandelsgrensa mtp frikort litt over 2000kr, så du svir ikke av 5000kr liksom

Anonymous poster hash: 804a2...e4c

Skrevet

Lege! I morgen!

Anonymous poster hash: 5e67c...fa9

Skrevet

Men det er vel fryktelig dyrt?

Jeg betalte 470 kr for en slik undersøkelse for en måned siden. Det er dyrere privat selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...