Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 I starten var jeg betatt. Så ble jeg vel forelska og var det en periode. Men etter vi har hatt våre ting og uenigheter så har jeg Mista følelsene!! De siste ukene har jeg jugd på meg grunner til å slippe sex, jeg har snodd meg unna kyss og føler meg helt "samme det" til hele fyren .. (Tror ikke han evner å merke det engang for samtidig som jeg føler dette forteller han hvor mye han har lyst på meg/savner og vil være med meg etc.. Dette gjør at jeg får dårlig samvittighet ). Er det normalt å føle slik så tidlig ?? Tenker at jeg har funnet ut at vi kanskje ikke er ment to be likevel og derfor blir sånn. Burde jeg bare stikke ? Eller vente å se? Prøve? Han er jo en snill mann generelt sett da.. Synes bare er tidlig med slike følelser. Alt irriterer meg med han nå. Vært sånn i 3 uker kanskje -ha forsøkt å ta opp problemene jeg har med han med delvis hell. Han er forståelig i teorien men dessverre så skjønner han jo ikke noe i praksis.. Anonymous poster hash: 24d8f...23f
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Jeg vil si at det kommer an på hvilke ting og uenigheter som gjorde at du mistet følelsene. Om det er noe grunnleggene er det fint at du finner det ut nå i stede for senere. Om dette er viktige ting for deg ville jeg gått videre. Det er mange andre der ute som passer deg bedre. Let til du finner den rette for deg. Anonymous poster hash: daff0...24a
Tired mama Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 For meg høres det forholdet dødsdømt ut. Jeg hadde gått nå, og ikke etter 10 år og x antall barn.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Hadde samme følelsen etter 3 år med x'en. Den siste mnd han kom på besøk, ble jeg irritert på alt han gjorde... og jeg gjorde det derfor slutt. Har ikke angret et sekund. Hadde bodd fra han i 2 mnd før bruddet pga jobb på forskjellige steder og var helt ferdig da jeg gjorde det slutt. Hadde heller ilke en sorgprosess. Anonymous poster hash: 92ba7...f54
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Et halvt år er ikke lenge, men likevel lenge nok til å vite hvordan følelsene virkelig er. Nyforelskelsen har gått over, det er nå virkeligheten viser seg. Gi det et par uker til, men med en positiv innstilling. Føler du det samme om to uker, bør du avslutte det. Anonymous poster hash: cae82...344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå