Gå til innhold

Strekkmerker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vits i å bruke strekkmerkekrem eller olje allerede i første trimester? Bruker dere slike produkter?

Anonymous poster hash: 60af2...e12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte ingenting. Null strekkmerker. Gikk forøvrig bare opp 8 kg. Jeg tror for min del det hjalp at jeg har et paleokosthold. Var ikke så flink å spise kraft i graviditeten, men det skal jeg være neste gang. Kraft inneholder masse godsaker (vitaminer og mineraler), og har bra innvirkning på bl.a huden :)

Anonymous poster hash: 342cb...d96
Skrevet

Jeg brukte ingenting i svangerskapet å fikk likevel ikke strekkmerker.

Skrevet

Nei, det er bare tull og bortkastede penger.

Anonymous poster hash: a5487...a3a
Skrevet

Jeg brukte bare min vanlige fuktighetskrem i ny og ne og fikk ingen merker.

Min venninne kjøpte dyre kremer og ser likevel helt forferdelig ut i dag. Tror slikt er genetisk.

Anonymous poster hash: 0dfcf...ea0

Skrevet

Jeg brukte ingenting, verken kremer eller spesielt kosthold. Fikk ingen strekkmerker. Kjenner andre som har gått inn for å ikke få merker og som har brukt mye penger på dyre kremer og helsekost og som har endt opp med mye strekkmerker.

Anonymous poster hash: 41e14...3a3

Skrevet

Jeg har brukt olje hele svangerskapet, men det er fordi magen har klødd og den har gjort at det føltes bedre :) ikke fått noen merker, men det er nok tilfeldig

Anonymous poster hash: 58a57...f28

Skrevet

Jeg brukte en nydelig krem fra Body Shop (husker ikke navnet, men spør dem, de vet hvilken jeg mener), og fikk ikke et eneste strekkmerke i mitt tvillingsvangerskap. Om kremen ikke hadde (all) æren, var det uansett deilig å få smurt den enorme magen morgen og kveld, helst av andre :-)

Jeg brukte den hele tiden.

Anonymous poster hash: 22978...f39
Skrevet

Da har jeg mer tro på å drikke nok vann og ta omega så huden blir smurt innenfra. Det er jo innerste hudlaget som sprekker og kremer trekker ikke så langt inn.

Anonymous poster hash: 2f9d6...73e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...