Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Noen i lignende situasjon...? som har blitt gravid etter noen mnd med provosert abort og som valgte å beholde 2. gang?? vær så snill og ikke kom med ekle kommentarer, det er ikke hva jeg trenger.. Anonymous poster hash: 62991...bb3
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har ei venninne som ble gravid 3mnd etter provosert abort. Hun har nå en nydelig gutt på 4 år. 😊 Anonymous poster hash: d8b4a...168
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Angrer forresten veldig etter den første aborten, så vil absolutt beholde nå.. Anonymous poster hash: 62991...bb3
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har ei venninne som ble gravid 3mnd etter provosert abort. Hun har nå en nydelig gutt på 4 år. Anonymous poster hash: d8b4a...168 Ok, takk for svar. Angrer hun veldig på aborten? Jeg føler nå at hele aborten var en "unødvendig" ting å gå igjennom.. Velge den ene fremfor den andre Anonymous poster hash: 62991...bb3
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Ja jeg ble gravid noen måneder etter den provoserte aborten. Jeg og mannen var veldig unge og ble presset ganske hardt av min mor og svigermor til abort. Da jeg på nytt ble gravid på prevensjon noen måneder senere, var det uaktuelt å ikke beholde. Anonymous poster hash: 70e7b...cc8
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har ei venninne som ble gravid 3mnd etter provosert abort. Hun har nå en nydelig gutt på 4 år. Anonymous poster hash: d8b4a...168 Ok, takk for svar. Angrer hun veldig på aborten? Jeg føler nå at hele aborten var en "unødvendig" ting å gå igjennom.. Velge den ene fremfor den andre Anonymous poster hash: 62991...bb3 Hun angret en stund. Helt til hun innså at uten aborten, så ville hun jo aldri ha fått nettopp den gutten hun fikk. 😊 Begge graviditetene var med samme mann, som hun ikke var sammen med på det tidspunktet. Etter de ble gravide for andre gang tror jeg de bestemte seg for at skjebnen prøvde å føre de sammen. 😊 de venter nå nr 2. 😊 Anonymous poster hash: d8b4a...168
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Ja jeg ble gravid noen måneder etter den provoserte aborten. Jeg og mannen var veldig unge og ble presset ganske hardt av min mor og svigermor til abort. Da jeg på nytt ble gravid på prevensjon noen måneder senere, var det uaktuelt å ikke beholde. Anonymous poster hash: 70e7b...cc8 Takk for svar! Er akkurat den situasjonen jeg/vi har havnet i.. Ønsket selvfølgelig ikke å ta abort første gangen, så angrer veldig.. Ble egentlig veldig glad for at jeg ble gravid igjen.. Er en helt absurd situasjon å være i.. Anonymous poster hash: 62991...bb3
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #8 Skrevet 15. mars 2015 Jeg ble gravid igjen 6 mnd etter en abort. Følte på det i flere mnd at jeg ikke "fortjente" dette barnet siden jeg "bare fjerna" det forje. Men nå som fødselen nærmer seg (4uker igjen) så gleder jeg meg og tenker at alt skjer for en grunn. Kanskje det var meningen at jeg skulle få akkurat dette barnet på dette tidspunktet Men skal ikke legge under en stol at jeg slet i begynnelsen med å godta at jeg var gravid og være glad for det. Anonymous poster hash: 7c4c7...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå