Gå til innhold

Blødning, gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare kanskje 1 dråpe, rødt og friskt blod. Kanskje mindre enn en dråpe, men hadde blank utflod med "blodstriper" i, og bittelitt lyselyserosa etter det på neste tørk.... Farlig? 7 uker på vei, straks 8 uker på vei.

Stresser MYE, har mye smerter og angst i forb. med noe helt annet, redd det kan føre til sa... Går på blodfortynnende, høy dose. Hadde sex i går morges.

Erfaringer? Har legetime om 2 uker, var hos legen denne uken og tok hcg, og var hos en privat lege og så på ultralyd.

Anonymous poster hash: 6f268...3c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt å få blødninger etter sex i første trimester så lenge det stopper relativt fort så er det ikke noe farlig :)

Skrevet

Det er normalt å få blødninger etter sex i første trimester så lenge det stopper relativt fort så er det ikke noe farlig :)

Jeg skal følge med, men det var kun 2 tørk og veldig lite, men rødt blod... Burde jeg se det an eller ringe legen i morgen?

Skrevet

Jeg skal følge med, men det var kun 2 tørk og veldig lite, men rødt blod... Burde jeg se det an eller ringe legen i morgen?

Det er sikkert pga sexen

Legene kan dessverre ikke gjøre noe til eller fra

Det går nok helt fint

Anonymous poster hash: c7baf...764

Skrevet

Nei, men legen har UL. Jeg tror jeg ser det an, ikke noe blod idag...

Skrevet

Helt vanlig med litt blod etter sex, slimhinnene er skjøre og blør lettere i svangerskapet (man blør lettere neseblod, blør lettere i munnen ved tannpuss og blør lettere litt fra skjeden etter sex).

Er det noe farlig merker du det garantert, da blør du mye og har gjerne kramper/smerter i tillegg. Men selv da er det ingenting legen får gjort, er ikke fosteret levedyktig så støter kroppen det ut (heldigvis får en si) så ikke stress med legebesøk, det har ingenting for seg.

Det går nok bra skal du se, jeg har fire barn selv og har blødd litt flere ganger i alle svangerskapene uten at det har vært noe galt.

Anonymous poster hash: d3922...9aa
Skrevet

Helt vanlig med litt blod etter sex, slimhinnene er skjøre og blør lettere i svangerskapet (man blør lettere neseblod, blør lettere i munnen ved tannpuss og blør lettere litt fra skjeden etter sex). Er det noe farlig merker du det garantert, da blør du mye og har gjerne kramper/smerter i tillegg. Men selv da er det ingenting legen får gjort, er ikke fosteret levedyktig så støter kroppen det ut (heldigvis får en si) så ikke stress med legebesøk, det har ingenting for seg. Det går nok bra skal du se, jeg har fire barn selv og har blødd litt flere ganger i alle svangerskapene uten at det har vært noe galt. Anonymous poster hash: d3922...9aa

Takk :) litt blod idag og, var litt for tidlig med å uttale meg.. Jeg blødde nada sist svangerskap, så trodde ikke jeg var en av dem som blødde så lett. Men jeg ser det an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...