Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Jenten på 5 er full I feber I kveld og dermed uegnet for bhg I morgen. Jeg er for tiden sykemeldt 40 prosent av min vanlige stilling grunnet komplisert brudd I foten . Dvs at det har blitt mye sykt barn dager på mannen da jeg frem til for en uke siden ikke klarte å passe minsten på 1.5 aleine. Skal egentlig på jobb I morgen, men har jeg lov å bruke sykt barndag når jeg er sykemeldt? Ser at minsten hellet mot sykdom igjen ,og da må mannen være hjemme. Så hadde håpet å kunne avlaste han litt med den ungen som jeg har muligheten til å håndtere m krykker og rullestol. Anonymous poster hash: f35bc...855
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Ja, sykt barn dager påvirker ikke sykmelding. Du har derimot ikke lov å bruke egenmelding for egen sykdom, da må du heller få utvidet sykmelding. Det er i alle fall dette vi får vite av vår arbeidsgiver, og slik det praktiseres hos oss. Anonymous poster hash: f7b6b...0b2
Honningmelon Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Ja, du kan være hjemme med sykt barn uavhengig av din egen sykmelding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå