Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Vil gjerne høre deres erfaringer Hvor jobber dere og vil dere anbefale yrket ? Anonymous poster hash: b7346...de6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Svigerinnen min er vernepleier og jobber på en barneskole som har ressurssenter. Hun jobber i spesialklassene. Hun elsker jobben sin og kunne ikke tenke seg å jobbe med noe annet i hele verden, hun er også støttekontakt/avlaster hver tredje helg for et av barna som er tilknyttet ressurssenteret. Hun er også med på leir på Haraldvangen en gang i året som leder. Det er en leir for barn med spesielle behov. Anonymous poster hash: adea1...577
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Avlasting for barn og boveiledning. Har og jobbet i bolig for utviklingshemmede og psykiatrisk sykehus. Har aldri hat problemer med å få jobb. Vernepleier er en veldig variert utdannelse med mye muligheter. Medisinkompetanse gir oss en klar fordel her, framfor andre som driver miljøarbeid Anonymous poster hash: dd3c9...9ea
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Jeg jobber med særlig ressurskrevende mennesker med spesielle behov. De blir innlagt hos oss en viss periode for å se om vi kan "finne løsning på problemet". Det er en veldig spennende jobb,en jobb jeg har hatt i 20 år. Vært innon pleiehjem,rus,psykiatri,videregående skole og der jeg er nå. Fullt mulig å få jobb som ikke innebærer turnus. Anbefaler yrket Anonymous poster hash: 1c77f...996
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå