Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Og vet om den er stor eller liten i størrelsen? Gutten min bruker stort sett 104 nå, men jeg lurte på å bestille 110 så han kan bruke den en stund. Men om den er stor i størrelsen i tillegg så vil han vel svømme i den? (Har ingen butikk som selger sånt i nærheten, så eneste måte å få prøvd er å bestille og evt. returnere.) Anonymous poster hash: e9d2e...1ed
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Jeg syns de er store. Det er mye å gå på i buksa så du kan fint kjøpe et nr større og bruke buksa som bukse nå og kortbukse neste gang. Mellomste brukte sin 3 år på rad, bytta bare skjorte
mamma_til_gutt Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Min snart 3-åring fikk 110. Den er litt stor, men sitter fint. Da passer den kanskje til jul også. Det er masse justeringer, jeg hadde kjøpt 110.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Jeg syns de er store. Det er mye å gå på i buksa så du kan fint kjøpe et nr større og bruke buksa som bukse nå og kortbukse neste gang. Mellomste brukte sin 3 år på rad, bytta bare skjorte Hva med vesten da, vil ikke den komme altfor langt ned i en størrelse større? Anonymous poster hash: e9d2e...1ed
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Og tusen takk for svar! HI Anonymous poster hash: e9d2e...1ed
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 Jeg syns de er store. Det er mye å gå på i buksa så du kan fint kjøpe et nr større og bruke buksa som bukse nå og kortbukse neste gang. Mellomste brukte sin 3 år på rad, bytta bare skjorte Hva med vesten da, vil ikke den komme altfor langt ned i en størrelse større? Anonymous poster hash: e9d2e...1ed Det har jeg aldri tenkt over så vil tro det ikke har vært et problem... aldri lagt merke til det.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Jeg kjøpte str.80 til guttungen når han var 6 mnd for å bruke på 17.mai. Den fikk han brukt 17.mai året etter å. Guttungen er lang og slank, og brukte nok egentlig rundt 92 i klær da. Anonymous poster hash: 3734f...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå