Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Hvordan var det de første gangene dere satte den inn og tok den ut? Var fryktelig ubehagelig å sette den inn,men kjente ikke at den satt der,men å ta den ut var helt forferdelig smertefullt,trudde jeg skulle dra m meg det som var på innsiden av skjeden..skal det være så vondt de første gangene? Anonymous poster hash: 923a4...99c
Superdolly Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Nei, det var ikke og er ikke vondt. Er du sikker på at du gjør det riktig? Brett koppen før du skal sette den inn. Det finnes instruksjonsvideoer på youtube for eksempel. Før den inn i skjeden og la den folde seg ut. Det skal oppstå et vakum som er med på å holde den på plass, og når du skal ta den ut må du føre en finger opp langs siden av koppen slik at vakumet slipper. Da kan du ta den ut uten problemer og uten at det gjør vondt.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har ikke prøvd menskopp, men jeg tror du må få inn litt luft før du tar den ut. Ferne vakumet på en måte.. Har lest litt om menskopp, da jeg vurderer det selv. Anonymous poster hash: 270cc...129
<3Barn&Engler<3 Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 ingen smerter, trikset er å finne rett brettemetode for seg når den skal føres inn, og få den til å slippe vakuumet når den skal ut
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Mener du MENSkopp?? Anonymous poster hash: 60a67...9ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå