Gå til innhold

Mannen din da? Hvem liker han best av dine foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: 69b13...710

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma, og det gjør jeg og barna våre også. Enkelt og greit fordi mamma behandler oss som familie mens pappa driter i oss alle sammen.

Anonymous poster hash: 7386b...8db
Skrevet

Vet ikke, han liker begge veldig godt! Føler seg som hjemme når vi er der og foreslår ofte å besøke dem.

Anonymous poster hash: cd9a6...35b

Skrevet

Pappa.

Anonymous poster hash: d55c4...de9

Skrevet

Det må være faren min, han er død......

Anonymous poster hash: f47cb...e94

Skrevet

Min mor :) Er hun han kjenner best, og har mest med å gjøre.. Min far bor langt unna, samt mitt forhold til min far har vært anstrengt helt til sommeren 2013.

Skrevet

Han liker pappa best. Mamma og samboeren min har aldri gått overrens. Det har iblant vært noen skikkelige krangler :/ Går heldigvis greit nå, men det er ikke jubel i stua når mamma melder sitt nærvær. Litt sårt egentlig, de er begge utrolig sta så det blir en dårlig match av den grunn tror jeg. 

Anonymous poster hash: 34570...228
Skrevet

Pappa. De er temmelig like på veldig mange områder. Helt snodig å se pappa, gubben og min svigerfar sammen. De har samme vesen, roslige, prater lavt, kommer aldri til poenget, den samme sorte humoren, liker å gjøre stikk mot andre, le seg skakk over sære ting, gjør gjerne fysisk arbeid så fremt de slipper å forholde seg til veldig mye annet.

Anonymous poster hash: a9fe1...224

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...