Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Og den dumpet hardt i to trinn. Lest at å riste babyen er farlig. Det står at ett rist er nok og nå er jeg så bekymret. Anonymous poster hash: 29a07...1bf
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Huff da... Men det har sikkert gått bra, tror du ikke det? Hvordan har babyen hatt det etterpå? Om du er bekymret får du bare ringe legevakta tenker jeg. Er vanskelig å vite hvor hardt det ble ristet, men sånn i utgangspunktet skulle jeg tro at det hadde gått bra Anonymous poster hash: d83a3...721
<3Barn&Engler<3 Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Kontakt heller legevakta enn å sitte å undre, gir mer fred for deg, enn å sitte å stusse, for siden et rist kan være nok i verstefall, så er det vel bedre å få det undersøkt eller forhøre seg med faglært
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Huff da... Men det har sikkert gått bra, tror du ikke det? Hvordan har babyen hatt det etterpå? Om du er bekymret får du bare ringe legevakta tenker jeg. Er vanskelig å vite hvor hardt det ble ristet, men sånn i utgangspunktet skulle jeg tro at det hadde gått bra Anonymous poster hash: d83a3...721 Barnet sutret litt fordi hun var trøtt. Gikk en liten tur og hun sovnet som hun alltid gjør. Sovet 20 min. Burde jeg vekke og hva burde jeg se etter? Vurderer seriøst å ringe legevakt men er redd for å virke hysterisk. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 29a07...1bf
<3Barn&Engler<3 Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Huff da... Men det har sikkert gått bra, tror du ikke det? Hvordan har babyen hatt det etterpå? Om du er bekymret får du bare ringe legevakta tenker jeg. Er vanskelig å vite hvor hardt det ble ristet, men sånn i utgangspunktet skulle jeg tro at det hadde gått bra Anonymous poster hash: d83a3...721 Barnet sutret litt fordi hun var trøtt. Gikk en liten tur og hun sovnet som hun alltid gjør. Sovet 20 min. Burde jeg vekke og hva burde jeg se etter? Vurderer seriøst å ringe legevakt men er redd for å virke hysterisk. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 29a07...1bf Er man usikker, så ringer man legevakta, heller ringe en gang for mye, enn å ikke reagere om man føler seg usikker
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 Ringte legevakten. De sa det skulle litt til å riste på barnet hodeskader så to dump der hodet er støttet i vogna er ikke farlig. Jeg kunne komme inn men hun var helt sikker på at dette ikke var farlig. Anonymous poster hash: 29a07...1bf
Hjertefru Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Jeg hadde ikke tenkt mer på det. De tåler en god del, de små Det du sikkert tenker på er filleristing, som blir gjort i affekt av utslitte og frustrerte foreldre til babyer som skriker og ikke vil sove. Det blir noe helt annet og farligere. Så hvis ikke barnet har synlige skader hadde jeg ikke bekymret meg.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #8 Skrevet 15. mars 2015 Takk for svar. Følte meg så dum og ikke minst som en håpløs mor. Må innrømme at jeg la en babydukke som eldste jenta har i vogna og dumpet den ned mens jeg så på dukken. Den lå faktisk helt stødig. Godt trappen min er uten innsyn fra naboer. Anonymous poster hash: 29a07...1bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå