Gå til innhold

Aldersforskjell feil vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en nå, og alt er fantastisk! Det er bare det at han er 6 år yngre enn meg. Jeg er 30, han er 24. Det tok lang tid før vi tok steget og datet. Vi har et felles vennepar og er venn på hver vår kant, så har møttes en del tidligere. Jeg har en datter på 5 som han enda ikke har møtt, men han har ingenting i mot at jeg har barn. Skal vi satse eller la det gå?

Anonymous poster hash: 4710c...950
Videoannonse
Annonse
Skrevet

sats hvis det føles riktig, er jo ikke så ille, og er gutten moden,så passer det fint

Skrevet

Ser ikke problemet så lenge det bare er alderen som holder dere igjen her...

Er 7 år mellom min mor og stefar :) de møttes når han var 20 år.. Sammen i 23 år i år, gift i 20 :)

Anonymous poster hash: b4ad5...e43
Skrevet

Hvorfor er aldersforskjellen feil vei? Er det rett vei når mannen er eldst? Hvorfor er det så mye verre at kvinner fater noen yngre enn omvendt?

bare du vet hva som føles riktig for deg. 

Anonymous poster hash: c1c98...885
Skrevet

Jeg var 31, han 26 da vi møttes. Nå er vi 37 og 32, har et barn og skal gifte oss om noen måneder.

Glad jeg ikke brydde meg om aldersforskjellen!

Anonymous poster hash: d24d1...e12

Skrevet

Hvorfor er aldersforskjellen feil vei? Er det rett vei når mannen er eldst? Hvorfor er det så mye verre at kvinner fater noen yngre enn omvendt?

bare du vet hva som føles riktig for deg. 

Anonymous poster hash: c1c98...885

Jeg mener ikke det er feil vei, men vennene hans kaller meg blant annet milf til han, og mine venner mener jeg har skaffet meg lammekjøtt. Jeg vet de bare spøker med det, men om det hadde vært andre veien hadde ingen sagt noe.

Anonymous poster hash: 4710c...950

Skrevet

Her er mannen 5 år yngre enn meg, og det går helt strålende. Har vært sammen i 8 år og har to barn. Det viktigste er vel om man er på samme sted i livet, og har like verdier etc.

Anonymous poster hash: ca7b1...1c9

Skrevet

Jeg dater en som er 7 år yngre enn meg,og vi merker ikke noe til aldersforskjellen :) Jeg hadde litt tanker i begynnelsen, men det gikk fort over og nå bare koser vi oss sammen :)

Anonymous poster hash: c4107...718

Skrevet

Feil vei? Hvorfor skulle dette være galt, men rett om han var 6 år eldre enn deg?

Gamle fordommer fra den gangen alle jenter "burde" være jomfru når de giftet seg....

Min mor er eldre enn min far, min mormor var eldre enn min morfar......

Det er helt normalt og når begge er voksne er ikke seks år en uoverkommelig aldersforskjell. Den merkes ikke i hverdagen.

Skrevet

Min bror møtte sin 9 år eldre kone for 18 år siden. Da var han 25 og hun 34. De er et flott par!

Anonymous poster hash: 14736...5b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...