Gå til innhold

Synes det burde være offentlig informasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har hatt meslinger. Barna dine kan jo få leke med henne for hun er på ordentlig ved naturens hjelp vaksinert.

Anonymous poster hash: 46361...05a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får de omgås de flere millionene av voksne som ikke er re-vaksinerte da? barnehagepersonell, butikkansatte, familiemedlemmer osv?

For du som er så opplyst vet vel at vaksinene ikke varer evig.

Snakk om å gjøre deg selv til latter :)

Anonymous poster hash: 6e7ba...693

Snakk om å skyte seg selv i foten... Jo, mmr-vaksinen gir livsvarig beskyttelse ved å følge det vanlige vaksinasjonsprogrammet. Det er polio/difteri/stivkrampe du må ta flere ganger.

Antivaxxere er de aller dummeste jeg vet om.

Anonymous poster hash: a9b11...ab2

Skrevet

Får de omgås de flere millionene av voksne som ikke er re-vaksinerte da? barnehagepersonell, butikkansatte, familiemedlemmer osv?

For du som er så opplyst vet vel at vaksinene ikke varer evig.

Snakk om å gjøre deg selv til latter :)

Anonymous poster hash: 6e7ba...693

Snakk om å skyte seg selv i foten... Jo, mmr-vaksinen gir livsvarig beskyttelse ved å følge det vanlige vaksinasjonsprogrammet. Det er polio/difteri/stivkrampe du må ta flere ganger.

Antivaxxere er de aller dummeste jeg vet om.

Anonymous poster hash: a9b11...ab2

Jeg er fullt MMR-vaksinert. Fikk likevel meslinger som 21-åring.

Så nei, ikke alle som er beskyttet tross vaksinering, heller ikke av de vaksinene med "livsvarig" beskyttelse.

Men det er et absolutt relevant spørsmål hvorfor man ikke blir bedt om å ta forholdsregler etter at man har fått vaksine med levende virus siden man da kan smitte andre i uker/måneder senere - hva mener du om det at det ikke en gang snakkes om?

Anonymous poster hash: 123cc...927

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...