Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #26 Skrevet 15. mars 2015 Jenta vår har hatt meslinger. Barna dine kan jo få leke med henne for hun er på ordentlig ved naturens hjelp vaksinert. Anonymous poster hash: 46361...05a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #27 Skrevet 15. mars 2015 Får de omgås de flere millionene av voksne som ikke er re-vaksinerte da? barnehagepersonell, butikkansatte, familiemedlemmer osv? For du som er så opplyst vet vel at vaksinene ikke varer evig. Snakk om å gjøre deg selv til latter Anonymous poster hash: 6e7ba...693 Snakk om å skyte seg selv i foten... Jo, mmr-vaksinen gir livsvarig beskyttelse ved å følge det vanlige vaksinasjonsprogrammet. Det er polio/difteri/stivkrampe du må ta flere ganger. Antivaxxere er de aller dummeste jeg vet om. Anonymous poster hash: a9b11...ab2
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #28 Skrevet 15. mars 2015 Får de omgås de flere millionene av voksne som ikke er re-vaksinerte da? barnehagepersonell, butikkansatte, familiemedlemmer osv? For du som er så opplyst vet vel at vaksinene ikke varer evig. Snakk om å gjøre deg selv til latter Anonymous poster hash: 6e7ba...693 Snakk om å skyte seg selv i foten... Jo, mmr-vaksinen gir livsvarig beskyttelse ved å følge det vanlige vaksinasjonsprogrammet. Det er polio/difteri/stivkrampe du må ta flere ganger. Antivaxxere er de aller dummeste jeg vet om. Anonymous poster hash: a9b11...ab2 Jeg er fullt MMR-vaksinert. Fikk likevel meslinger som 21-åring. Så nei, ikke alle som er beskyttet tross vaksinering, heller ikke av de vaksinene med "livsvarig" beskyttelse. Men det er et absolutt relevant spørsmål hvorfor man ikke blir bedt om å ta forholdsregler etter at man har fått vaksine med levende virus siden man da kan smitte andre i uker/måneder senere - hva mener du om det at det ikke en gang snakkes om? Anonymous poster hash: 123cc...927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå