Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Vi er en venninnegjeng på 4 stk, vært venninner i ca 8 år. Vi møtes ikke så ofte lengre, men av og til. Venninne "Selma" har hatt kjæreste i 6 år. Venninne "Marie" har hatt kjæreste i 6 år. Venninne "Lena" har hatt kjæreste i 3 mnd. Jeg har hatt kjæreste i 6 år. Vi har en baby sammen. De andre venninnene har ikke barn. Venninne "Lena" har møtt både "Selma" og "Marie" sammen med kjærestene, hun tok selv initiativ til det. Min kjæreste har ikke møtt kjæresten til "Lena", men jeg har møtt han en gang. Vi mistenker at "Lena" ikke liker kjæresten min. Her om dagen tok hun initiativ til at hun og kjæresten kunne møte meg og babyen, siden kjæresten til "Lena" hadde lyst å møte babyen vår, men det var ingen snakk om at han hadde lyst å møte kjæresten min og det synes jeg er urovekkende. Vi har avtalt at "Lena" og kjæresten skal besøke meg og babyen til uken, men jeg vil egentlig avlyse. Hva slags unnskyldning kan jeg ha? Jeg orker ikke late som ingenting når det virker til at "Lena" og kjæresten hennes ikke vil møte kjæresten min, og kanskje har snakket negativt bak min rygg om han. Opplever det som at noe ligger i luften i alle fall. Hva ville DU gjort? Anonymous poster hash: 220b2...e1f
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Vokst opp!Enig Anonymous poster hash: cfdf0...d1d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Hva med å høre med "Selma" og "Marie" om de vet hvorfor det er sånn? Men det beste er å snakke direkte med "Lena" i håp om å få et klart svar. Anonymous poster hash: e8e73...f94
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har også en venninne som ikke er spesielt begeistret for mannen min og helst vil vi skal treffes alene, så da gjør vi det. Alle kan jo ikke like alle. Anonymous poster hash: 76f30...0e6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 Du sender vel ikke kjæresten ut av huset han bor i? Så når de kommer er dere vel hjemme alle sammen! Anonymous poster hash: ac09d...515
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Tror egentlig ingen av mine venninner liker mannen min... Ser dem aldri mer og hører aldri fra dem. Jeg har fått tre barn på få år og har hatt lite kapasitet til sosial omgang. Kan jo være derfir de har 'gitt meg opp'. Jeg hadde bedt kjæresten min endre planer slik at han var hjemme når de kom. Kanskje leser du venninna di bedre om hun blir tatt litt på senga? Anonymous poster hash: f31bc...525
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #8 Skrevet 15. mars 2015 Kjære vene... Snakk om storm i vannglass. Du er voksen og har barn? Ja vel, da oppfører du deg som en voksen også, og ikke som en umoden tenåring. Det gjelder forsåvidt også disse "venninnene" dine. Anonymous poster hash: bfb8a...782
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #9 Skrevet 15. mars 2015 Kjæresten min er på jobb når jeg har avtalt at de skal komme på besøk. Sender han ikke ut pga det Dette er en helt ny "utfordring" for meg, så derfor jeg spør om råd. Liker ikke å late som ingenting når jeg føler det er noe "uoppgjort" i lufta. Anonymous poster hash: 220b2...e1f
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 15. mars 2015 #10 Skrevet 15. mars 2015 Jeg ville bare spurt henne jeg, venninner skal da kunne snakke ærlig sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå