Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Vi tenkte servere pølser så kaker og Gele. Mannleg lurer på etter pølser som blir servert først er det bare frilek eller pleier det være noe program liksom? Før kakene? Flasketuten peker på når gaver åpnes tenkte vi. Når er det vest å levere it godteriposene? Det varer jo bare i 2 timer. Anonymous poster hash: 019a6...dfd
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Det er greit å ha noen planer for hva som skal skje, men et strengt program er vel ikke nødvendig. Ofte er det først gaver, så mat, og så lek. Mot slutten is/godtepose. Anonymous poster hash: b0bca...230
skinnfilla Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Greieste er å levere godteposer når de snart skal hjem. Vet ikke hvor gammel ditt barn blir, min jente blir 9 . Vi skal servere mat og kake, leke litt mimelek ( ala alt er lov) , så vil hun ha musikk og disko, pinjata til slutt. Blir hele klassen i leid lokale. Ca 20-25 stk gutter og jenter.
sug lut Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Totalt gjennomregissert er det eneste som funker.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Hvor gamle er de? Jeg har en 4-åring, og vi har ikke hatt noe program utenom maten. Det har vært mer enn spennende nok å bare leke sammen, utforske/vise frem lekene osv. Tiden har flydd uansett, 2 timer er ikke mye. Anonymous poster hash: 185dd...0ab
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 Det er 4 års bursdag. Jeg tenkte kanskje program blir litt dumt pga liten tid, men ser det e flott delte meninger. Tenkte pølser, gaver, lek, kaker, lek. Om det blir kjedelig kan jeg alltids dra igang danseleken eller noe sånt.. Anonymous poster hash: 019a6...dfd
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Vi har alltid en felles aktivitet på lur da det ikke er alltid at frilek fungerer. Vårt "program er feilskjær, pølser, litt frilek, kaker, gaver, frilek eller organiser lek. Anonymous poster hash: ec4ba...d3d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #8 Skrevet 15. mars 2015 Vi har alltid en felles aktivitet på lur da det ikke er alltid at frilek fungerer. Vårt "program er feilskjær, pølser, litt frilek, kaker, gaver, frilek eller organiser lek. Anonymous poster hash: ec4ba...d3d Feilskjær? Hvilken organisert lek har dere på lur? Anonymous poster hash: 019a6...dfd
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #9 Skrevet 15. mars 2015 Vi har alltid en felles aktivitet på lur da det ikke er alltid at frilek fungerer. Vårt "program er feilskjær, pølser, litt frilek, kaker, gaver, frilek eller organiser lek. Anonymous poster hash: ec4ba...d3d Feilskjær?Hvilken organisert lek har dere på lur? Anonymous poster hash: 019a6...dfd Oi, frilek skulle det være. Vi pleier å være ute så typiske uteleker som boksen går, sisten, slå på Ring mm. I andre anledninger har vi brukt musikkstatue, hviskeleken, stolleken. Anonymous poster hash: ec4ba...d3d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #10 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har fire barn mellom 6 og 14 år så jeg har igrunn organisert noen bursdager etterhvert Jeg har alltid en lek på lur i tilfelle det blir trøbbel i paradis, det er ikke alle barnegrupper som leker like fint og skulle det blir tilløp til krangel eller vill jungelherjing (noen barn henger bokstavelig talt i gardinene og river ned alt som rives ned kan) så organiserer jeg noe felles. Men som regel blir det ikke nødvendig. Ungene er kjempefornøyd med bare å være på besøk, undersøke et nytt hus, leke med andres leker osv og har det veldig greit med å kunne leke fritt. Å samle gjengen for å presse gjennom en felles lek er ikke alltid vellykket det heller om de ønsker å leke fritt. Vi pleier å ha gaveåpning først, så mat. Mens jeg rydder bordet etter maten leker ungene fritt før det er tid for kaker. Mens jeg rydder bort kaker er det frilek igjen og til slutt godteposer. Å fiske etter godteposer er alltid gøy, i trappehullet, gjennom et vindu, over et teppe eller hva som helst. Da må du huske på og av og til feste på noe annet enn en godtepose på fiskesnøret, ingenting er morsommere enn når en unge plutselig fisker opp en av lillebrors ubrukte bleier, en av pappas "sure" sokker e.l. 2 timer går veldig fort. Forrige bursdagen vi hadde her hadde vi danseleken, altså at alle skal stå stille når musikken stopper og den som beveger seg må ut. Veldig gøy da et par voksne heiv seg med i leken, ungene fniste i flere dager av hvor rart mammaen til Mia danset Anonymous poster hash: a7463...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå