Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Eller blir du like høyt elsket av alle? 😊😇 Anonymous poster hash: 2aa1f...2d0
februarprins2013 Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 (endret) eks svigerfar all the way har ikke kontakt med eks svigermor og har ikke hatt det siden 18 august i fjor. Vi kom aldri til overs,men jeg og eks svigerfar kom veldig bra til overs Endret 15. mars 2015 av Blair Waldorf
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Har bare svigerfar. Svigermor er død. Han har nok sansen for meg, men jeg ser han nesten aldri så det er ikke noe jeg føler påvirker livet mitt så mye at jeg tenker over det. Anonymous poster hash: 93f92...19b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Svigerfar! Han sier at han er glad i meg å gir meg en klem hver gang han kommer på besøk:) har ett veldog godt forhold til svigermor også da:) Anonymous poster hash: a8e2c...371
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Ingen av de,og det er gjensidig. Jeg sa min hjertens mening om væremåten deres i fjor og har vært null kontakt siden. Anonymous poster hash: d2a07...dfc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 Svigermor må det bli selv om vi ses sjelden. Svigerfar har aldri pratet til meg eller hilst på og kom heller ikke i bryllupet. Var og er enda etter 8 år svært imot at hans muslimske sønn gifta seg med ei kristen.. er ikke kristen heller for den saks skyld Anonymous poster hash: f4c0c...5a0
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Min svigermor elsket meg. Min svigerfar var glad i meg og respekterte meg høyt, men han var nok ergerlig for at jeg, som kvinne, satte meg i respekt. Han var en kranglefant som ikke likte å måtte innrømme feil. Begge var inderlig stolte over at sønnen deres, etter å ha gått alene i mange år, ble sammen med meg, giftet seg og ga dem barnebarn. Begge satte også svært stor pris på hva jeg gjorde før dem i deres siste leveår. De viste meg også en voldsom tillit, det var meg de henvendte seg til når de rådførte seg i viktige avgjørelser. Anonymous poster hash: 70a4a...f3a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #8 Skrevet 15. mars 2015 Går godt overens med begge to heldigvis. Men har veldig god kjemi med svigerfar. Min mann er veldig lik sin far- bare en yngre utgave. Anonymous poster hash: 5d532...ec6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #9 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har en svigerfar, en ekssvigerfar og min tidligere svigermor er død. Jeg tror og føler at de alle tre likte/ liker meg godt. Anonymous poster hash: f4401...a9f
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #10 Skrevet 15. mars 2015 Svigerfar! Han virker oppriktig intressert i å bli bedre kjent med meg. Svigermor får jeg en følese av at ikke liker meg,at jeg ikke er bra nok for sønnen hennes. Vi har en helt grei tone altså men hun snakker ikke så mye meg med,å har som sagt denne magefølesen på at hun ikke liker meg så godt.. Anonymous poster hash: 7354c...7c1
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #11 Skrevet 15. mars 2015 Svigerfar. Han er blid og trivelig når vi møtes, ber oss med på hytta eller hjem, er interessert i hvordan det går med jobben min og foreldrene min, og jeg føler meg alltid vel sammen med han. Svigermor liker ikke meg, og jeg liker ikke henne heller. Hun bor to minutter unna, kommer aldri på besøk, ber oss aldri dit(kun mannen og barnet), og hun er absolutt ikke interessert i meg. Hun er ikke en gang høflig nok til å late som, så hun bare overser meg. Anonymous poster hash: 951a6...b97
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #12 Skrevet 15. mars 2015 Svigerfar og hans kone. Det er de jeg har mest kontakt med også, selv om de bor på andre siden av landet og vi såvidt sees. Svigermor bor like ved, men har minimal kontakt. Det var noe av det første min mann sa: ikke prøv hardt å bli på godfot med henne. Ha henne litt på avstand, og jeg skjønte fryktlig fort hva han mente. Hun er ekstremt slitsom og hun sliter mannen helt ut. Hun kan ringe han tyve ganger om dagen, skal ha, skal ha men gir aldri noe tilbake. Så hun er fryktlig slitsom. Anonymous poster hash: e68ff...461
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #13 Skrevet 15. mars 2015 eks svigerfar all the way har ikke kontakt med eks svigermor og har ikke hatt det siden 18 august i fjor. Vi kom aldri til overs,men jeg og eks svigerfar kom veldig bra til overs Til overs? Mener du "overens"? Anonymous poster hash: f5c03...f1a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #14 Skrevet 15. mars 2015 Svigermor liker meg best. Svigerfar har vist tydelig i alle år at han ikke liker meg. Han er frekk mot meg og har sagt rett ut at han ikke syns noe om at sønnen hans fant seg en alenemor. Han mener at sønnen hans ikke bør forsørge meg og barnet mitt. Det rare er at jeg alltid har jobbet fulltid i vårt forhold. Tjener bedre enn samboer. Så det at han mener hans sønn forsørger meg er helt på trynet. Svigerfar gir også mer oppmerksomhet til bikkja enn barnet mitt når vi er på besøk. Hun er nå 10 år og vi har vært i denne familien i 8 år nå. Har bare slått meg til ro med at svigerfar aldri kommer til å godta meg. Men svigermor er stikk motsatt ☺☺ Anonymous poster hash: 83918...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå